Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema voor de maanden juni+juli 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

    Ik heb toch graag dat iedereen mee zijn/haar ogen openhoudt en me verwittigt (liefst zonder het meteen hier op het forum te gooien) in geval van twijfel. Kaders, hoe dun ook, mogen niet. Elders posten mag ook niet.
    Het gaat er niet over om iemand persé te willen 'wippen', alleen de regels gelden voor iedereen.
    Ik geef Djivan het voordeel van de twijfel... Er is een verschil tussen op het forum posten (mag je doen in welke stijl je ook maar wil), of insturen voor de Challenge (waarbij je rekening moet houden met alle geldende regels terzake).
    Trouwens, door altijd datzelfde kadertje (forum of Challenge) te gebruiken, geeft Djivan ook zijn anonimiteit prijs.
    Toch vreemd dat niemand dat gezien heeft.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #47
      Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Dat heb ik ook wel gelezen, maar meen je echt dat je OPZETTELIJK al die keren een kadertje hebt aangebracht, gewoon maar om te zien of wij dat zouden merken of niet, goed wetende dat de regels het verbieden?
      Als jij op die manier ook wil bijdragen tot verzuring, awel merci!
      Neen dat deed ik niet opzettelijk. AL mijn foto's die ik op BD plaats zijn voorzien van dit kadertje.
      Dacht je nu echt dat ik een kadertje plaats rond een foto om de mensen van challenge te controleren....verkeerde gedachte.

      En dan komt er nog eentje in #44 die daar heel gretig op inspeelt en me door allerlei insinuaties beschuldigt van zaken die niet gebeurd zijn of zullen gebeuren.
      Volgens mij is dit serieus op de man spelen en nog geen klein beetje, zelfs beschuldigingen uiten die op generlei manier kunnen hard gemaakt worden.
      Daarachter wordt dan wel nog vlug een zinnetje geplaatst om een beetje stroop aan de baard van de mod te smeren... zielig noem ik dat.
      iedereen weet dat de verschillende mod's hier veel werk in steken, maar hier wordt het duidelijk enkel en alleen geplaatst omwille van.... dat is wel heel duidelijk.

      Ik heb dan ook via het uitroepteken en via een paar PB's gevraagd reactie #44 te verwijderen.
      Last edited by Guest17; 7 juli 2015, 17:45.

      Comment


      • #48
        Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Neen dat deed ik niet opzettelijk. AL
        En dan komt er nog eentje in #44 die daar heel gretig op inspeelt en me door allerlei insinuaties beschuldigt van zaken die niet gebeurd zijn of zullen gebeuren.
        Volgens mij is dit serieus op de man spelen en nog geen klein beetje, zelfs beschuldigingen uiten die op generlei manier kunnen hard gemaakt worden.
        Daarachter wordt dan wel nog vlug een zinnetje geplaatst om een beetje stroop aan de baard van de mod te smeren... zielig noem ik dat.
        #44 werd leeg gemaakt.
        Gretig is niet mijn aard, insinueren ook niet, beschuldigen nog minder, op de man spelen kan ik niet want ik ken je niet.
        Verder blijf ik de mod bewonderen voor zijn werk, dat kan denk ik wel, dat is op de man, en daar heb jij geen zaken mee.
        ...leeg...

        Comment


        • #49
          Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          #44 werd leeg gemaakt.
          Gretig is niet mijn aard, insinueren ook niet, beschuldigen nog minder, op de man spelen kan ik niet want ik ken je niet.
          Verder blijf ik de mod bewonderen voor zijn werk, dat kan denk ik wel, dat is op de man, en daar heb jij geen zaken mee.
          Tiens, en toch spreek je me aan in je PB met 'Lieve schat'..... raar hé !?

          Comment


          • #50
            Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Tiens, en toch spreek je me aan in je PB met 'Lieve schat'..... raar hé !?
            Bij deze heb ik de discussie verlaten, want wie speelt er nu op de man?
            ...leeg...

            Comment


            • #51
              Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
              Bij deze heb ik de discussie verlaten, want wie speelt er nu op de man?
              Ik in elk geval niet. Ik vermeld gewoon dat ik het raar vind de manier waarop U mij aanspreek in je PB, dat is alles.

              Comment

              Working...
              X