Met net geen 70 inzendingen is de maart Challenge vannacht afgesloten. Scoren en becommentariëren kan nog tot het einde van de maand, maar ik moet alvast beginnen nadenken over nieuwe opdrachten voor de maand april.
Hoewel ik een lijstje met mogelijke kandidaten heb, kreeg ik toevallig vanmorgen twee nieuwe aangereikt, en ik ga er dankbaar gebruik van maken omdat ze enkel volgende maand van toepassing zijn. Ik voeg er zelf een derde opdracht bij, die eveneens met de letter A begint...
Voor april 2015 stel ik voor:
1. Aprivis
Hoewel dat thema zich ogenschijnlijk beperkt tot de eerste dag van de volgende maand, geef ik je de kans om er iets meer dan drie weken (!) mee aan de slag te gaan. De gekker, de beter...
2. Aprilse grillen
Nogmaals een 'buitenthema', maar in april kunnen we alle weertypes verwachten.
3. Armoede
En tenslotte een sociaal en ernstig thema, maar bijzonder actueel.
Kiezen voor de aprilopdracht kan tot de 30ste maart, rond deze tijd.
Hoewel ik een lijstje met mogelijke kandidaten heb, kreeg ik toevallig vanmorgen twee nieuwe aangereikt, en ik ga er dankbaar gebruik van maken omdat ze enkel volgende maand van toepassing zijn. Ik voeg er zelf een derde opdracht bij, die eveneens met de letter A begint...
Voor april 2015 stel ik voor:
1. Aprivis
Hoewel dat thema zich ogenschijnlijk beperkt tot de eerste dag van de volgende maand, geef ik je de kans om er iets meer dan drie weken (!) mee aan de slag te gaan. De gekker, de beter...
2. Aprilse grillen
Nogmaals een 'buitenthema', maar in april kunnen we alle weertypes verwachten.
3. Armoede
En tenslotte een sociaal en ernstig thema, maar bijzonder actueel.
Kiezen voor de aprilopdracht kan tot de 30ste maart, rond deze tijd.
Comment