De oktober-challenge (thema: traag) is vannacht in alle stilte afgesloten met 43 geldige inzendingen. Ik heb er enkele -- maar dat lijken er gelukkig steeds minder te worden -- moeten weigeren, omwille van inbreuken op de reglementen (waarbij "archieffoto" nog steeds op kop staat).
Je kunt nog stemmen en/of becommentariëren tot het einde van de maand; ik zie dat de eerst ingezonden foto nog maar 22 scores gekregen heeft, dus dat mag nog verdubbelen (de andere foto's uiteraard ook!).
Voor november stel ik de volgende drie opdrachten of thema's voor. Het thema met de meeste voorkeurstemmen wordt de november-opdracht. De enquête gaat op 30 oktober dicht, dus je hebt vijf volle dagen de kans.
1) Vergankelijk(heid)
2) Het weer
3) Verborgen
Hopelijk vind je iets naar je gading!
Je kunt nog stemmen en/of becommentariëren tot het einde van de maand; ik zie dat de eerst ingezonden foto nog maar 22 scores gekregen heeft, dus dat mag nog verdubbelen (de andere foto's uiteraard ook!).
Voor november stel ik de volgende drie opdrachten of thema's voor. Het thema met de meeste voorkeurstemmen wordt de november-opdracht. De enquête gaat op 30 oktober dicht, dus je hebt vijf volle dagen de kans.
1) Vergankelijk(heid)
2) Het weer
3) Verborgen
Hopelijk vind je iets naar je gading!
Comment