Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand november 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand november 2014

    De oktober-challenge (thema: traag) is vannacht in alle stilte afgesloten met 43 geldige inzendingen. Ik heb er enkele -- maar dat lijken er gelukkig steeds minder te worden -- moeten weigeren, omwille van inbreuken op de reglementen (waarbij "archieffoto" nog steeds op kop staat).
    Je kunt nog stemmen en/of becommentariëren tot het einde van de maand; ik zie dat de eerst ingezonden foto nog maar 22 scores gekregen heeft, dus dat mag nog verdubbelen (de andere foto's uiteraard ook!).
    Voor november stel ik de volgende drie opdrachten of thema's voor. Het thema met de meeste voorkeurstemmen wordt de november-opdracht. De enquête gaat op 30 oktober dicht, dus je hebt vijf volle dagen de kans.

    1) Vergankelijk(heid)
    2) Het weer
    3) Verborgen

    Hopelijk vind je iets naar je gading!
    40
    Vergankelijk(heid)
    0%
    10
    Het weer
    0%
    10
    Verborgen
    0%
    20

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC
    ......

    1) Vergankelijk(heid)
    2) Het weer
    3) Verborgen

    Hopelijk vind je iets naar je gading!
    zeker, denk dat ik zelfs mee ga doen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      zeker, denk dat ik zelfs mee ga doen.
      grt,bouk.
      Dan weet ik waarvoor je gestemd hebt Bouk!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

        Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
        Dan weet ik waarvoor je gestemd hebt Bouk!
        dat kan niet, ik heb nog niet gestemd.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          dat kan niet, ik heb nog niet gestemd.
          grt,bouk.
          ... zult stemmen dan maar...
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

            Gestemd, zowel in de challenge als in de poll hierboven. Ik vind het eigenlijk alle drie leuke thema's, dus zou het niet erg vinden als november, december en januari op deze manier al vaststaan.
            www.500px.com/sennevdb________________________________________________

            Comment


            • #7
              Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

              Bedankt, Senne, en anderen die al een stem hebben uitgebracht. De opdrachten die het niet halen, gaan terug in mijn database en komen er in de komende maanden vast weer een keertje uit!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

              Comment


              • #8
                Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

                Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                ... zult stemmen dan maar...
                done.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC
                  De oktober-challenge (thema: traag) is vannacht in alle stilte afgesloten met 43 geldige inzendingen. Ik heb er enkele -- maar dat lijken er gelukkig steeds minder te worden -- moeten weigeren, omwille van inbreuken op de reglementen (waarbij "archieffoto" nog steeds op kop staat).
                  Je kunt nog stemmen en/of becommentariëren tot het einde van de maand; ik zie dat de eerst ingezonden foto nog maar 22 scores gekregen heeft, dus dat mag nog verdubbelen (de andere foto's uiteraard ook!).
                  Voor november stel ik de volgende drie opdrachten of thema's voor. Het thema met de meeste voorkeurstemmen wordt de november-opdracht. De enquête gaat op 30 oktober dicht, dus je hebt vijf volle dagen de kans.

                  1) Vergankelijk(heid)
                  2) Het weer
                  3) Verborgen

                  Hopelijk vind je iets naar je gading!
                  Wissel deze dan in willekeurige volgorde.
                  Het val mij steeds op dat de meest bekeken foto's vaak de minste commentaren hebben gekregen, dat zijn dus de eerste ingezonden foto's.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

                    Niets is vergankelijker als een momentopname van een foto.
                    De rest van de genoemde thema's herhaalt zich.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

                      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                      ... De rest van de genoemde thema's herhaalt zich.
                      Ik denk dat de moderator blij zal zijn met nieuwe thema's die hem toegestuurd worden.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Ik denk dat de moderator blij zal zijn met nieuwe thema's die hem toegestuurd worden.
                        Zeer juist, Jos!
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

                          Veertig stemmen zijn er uitgebracht, en exact de helft daarvan kiest voor "Verborgen". Dat wordt dus het thema voor november 2014, maar hoewel je al mag beginnen nadenken, wordt het startschot pas op 1 november gegeven.
                          Intussen kun je nog enkele dagen de huidige Challenge (thema: Traag) volgen, scoren en/of becommentariëren. Dank om de Challenge telkens met mij mee vorm te geven en leven in te brengen.
                          Zoals hierboven al gesuggereerd, en waarschijnlijk elders al gezegd, heb je thema's die je interessant vindt, mag je me ze gerust bezorgen. Ik probeer altijd wel onderwerpen te kiezen die:
                          - nog niet aan bod geweest zijn;
                          - kunnen uitgevoerd worden met een simpele point&shoot t.e.m. de ingewikkeldste dSLR;
                          - soms te maken hebben met de tijd van het jaar;
                          - af en toe een meer 'fotografische' opdracht (zoals camerastandpunt, tegenlicht...)
                          - thema's die buiten de prijzen vallen (zoals deze maand "het weer" en "vergankelijk") gaan opnieuw de database in en kunnen in de komende maanden weer bovengespit worden. Thema's die al driemaal weinig tot geen respons gehad hebben (bv "Dieren"), gaan voor langere tijd de koelkast in.
                          (dus als je die voorwaarden, en misschien zijn er nog, mee in acht wil nemen... Dank bij voorbaat)
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

                            Trouwens, toch ook weer een BEDANKT!!!! om elke maand met deze challenge in de weer te zijn.
                            Ik amuseer me er best mee, het is leerrijk en steeds een kleine of zelfs grote uitdaging.

                            Merci!

                            IZ.
                            For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                            Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mogelijke thema's voor de maand november 2014

                              een mooie uitdaging:
                              verborgen.
                              cryptisch, duister, geheim, geheimzinnig, heimelijk, mystiek, occult, onbegrijpelijk, onbekend, onuitgesproken, verholen
                              bedekt, beloken, ondergronds, onzichtbaar, verdekt, verdoken, verholen, verscholen, verstopt, weggedoken
                              latent, slapend
                              stiekem, stil
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X