De juni-juli 2014 Challenge met als thema "Weg!" is de voorbije nacht om 24u afgesloten met 43 geldige inzendingen. Da's zeker geen nieuw record, maar alleszins een stuk meer dan de zomer-Challenge 2013. Je kan nog tot het einde van juli stemmen en eventueel commentaar geven. Doen a.u.b., want er is nog niet zoveel gescoord. Iedereen weg zeker?
Voor augustus 2014 stel ik de volgende drie thema's voor:
1. Reflectie (weerspiegeling)
Op zich misschien niet zo'n moeilijke opdracht (tenzij dat je moet proberen om zelf niet in beeld te komen!), maar een mooie weerspiegeling kan toch een extra dimensie aan je beeld geven.
2. Kapot
Tja, alles kan stuk, en ook ik ben stilaan aan een nieuwe wagen toe (), maar dit onderwerp valt heel breed te interpreteren. Je moet echt je zondags servies niet stukgooien voor een mooi beeld, hoor.
3. Mama (Moeder)
Omdat 15 augustus in een flink stuk van Vlaanderen (en misschien ook daarbuiten) gevierd wordt als Moederdag, dacht ik: waarom Mama niet als thema vooropstellen? Het hoeft echt niet om je eigen moeder te gaan, en een zekere interpretatie blijft uiteraard mogelijk.
Kiezen voor een bepaald thema kan tot 30 juli, rond deze tijd.
Voor augustus 2014 stel ik de volgende drie thema's voor:
1. Reflectie (weerspiegeling)
Op zich misschien niet zo'n moeilijke opdracht (tenzij dat je moet proberen om zelf niet in beeld te komen!), maar een mooie weerspiegeling kan toch een extra dimensie aan je beeld geven.
2. Kapot
Tja, alles kan stuk, en ook ik ben stilaan aan een nieuwe wagen toe (), maar dit onderwerp valt heel breed te interpreteren. Je moet echt je zondags servies niet stukgooien voor een mooi beeld, hoor.
3. Mama (Moeder)
Omdat 15 augustus in een flink stuk van Vlaanderen (en misschien ook daarbuiten) gevierd wordt als Moederdag, dacht ik: waarom Mama niet als thema vooropstellen? Het hoeft echt niet om je eigen moeder te gaan, en een zekere interpretatie blijft uiteraard mogelijk.
Kiezen voor een bepaald thema kan tot 30 juli, rond deze tijd.
Comment