Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand augustus 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand augustus 2014

    De juni-juli 2014 Challenge met als thema "Weg!" is de voorbije nacht om 24u afgesloten met 43 geldige inzendingen. Da's zeker geen nieuw record, maar alleszins een stuk meer dan de zomer-Challenge 2013. Je kan nog tot het einde van juli stemmen en eventueel commentaar geven. Doen a.u.b., want er is nog niet zoveel gescoord. Iedereen weg zeker?

    Voor augustus 2014 stel ik de volgende drie thema's voor:
    1. Reflectie (weerspiegeling)
    Op zich misschien niet zo'n moeilijke opdracht (tenzij dat je moet proberen om zelf niet in beeld te komen!), maar een mooie weerspiegeling kan toch een extra dimensie aan je beeld geven.

    2. Kapot
    Tja, alles kan stuk, en ook ik ben stilaan aan een nieuwe wagen toe (), maar dit onderwerp valt heel breed te interpreteren. Je moet echt je zondags servies niet stukgooien voor een mooi beeld, hoor.

    3. Mama (Moeder)
    Omdat 15 augustus in een flink stuk van Vlaanderen (en misschien ook daarbuiten) gevierd wordt als Moederdag, dacht ik: waarom Mama niet als thema vooropstellen? Het hoeft echt niet om je eigen moeder te gaan, en een zekere interpretatie blijft uiteraard mogelijk.

    Kiezen voor een bepaald thema kan tot 30 juli, rond deze tijd.
    21
    Reflectie (weerspiegeling)
    0%
    15
    Kapot
    0%
    4
    Mama (Moeder)
    0%
    2

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2014

    Kapot lijkt me wel iets

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2014

      Oorspronkelijk geplaatst door DirkieS Bekijk bericht
      Kapot lijkt me wel iets
      Aantal stemmers: 21. Deze enquête is gesloten.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2014

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Aantal stemmers: 21. Deze enquête is gesloten.
        grt,bouk.
        Kijk hier te weinig....ook niet kunnen stemmen.

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2014

          Tja... ook Mama kreeg niet de aandacht die zij verdient. Intussen is de enquête afgesloten (gelukkig zijn er automatismen ingebouwd, of dachten jullie dat ik hier op mijn klok zat te kijken? ), en de nieuwe Challenge (thema: Reflectie) opgezet.
          Om de huidige Challenge (Weg!) te beoordelen, kun je nog even terecht op de Challenge-site.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X