Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

    Ook een dikke proficiat van mij
    en proficiat weeral aan alle deelnemers !

    Die onterechte eentjes zijn inderdaad ergerlijk en jammer
    daarvoor moet een foto al heel slecht zijn en helemaal niet beantwoorden aan het thema ...
    en dan nog, deelnemen op zich verdient al beter !
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #17
      Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

      Van mij ook een dikke proficiat aan de winnaars... want dat zijn we wel allemaal
      Alleen al deelnemen is een felicitatie waard!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #18
        Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

        Bedankt aan iedereen die mijn foto bekeken heeft en eventueel punten heeft gegeven.

        Grt,

        Jean-Pierre

        Comment


        • #19
          Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

          Proficiat Vosse en ook aan al de andere deelnemers!!!
          Veel bladeren, paddestoelen....en herfstsfeer. Thema "herfstkleuren" vond ik deze keer niet echt geslaagd. Weinig originele foto's.
          Bij Frakske, Rooman, Nelita, redone51, LLuc en Loeky en nog enkele vond ik de kleuren dominerend, dus ook de betere voor mij.
          Op naar de volgende challenge.....succes iedereen!

          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #20
            Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

            ook van mij bedankt om voor mij te stemmen ben zelfs heel tevreden met de stemmen die ik heb gekregen
            ook een dikke verdiende proficiat aan Vosse voor deze mooie foto ,er zaten ook nog verschillende mooie tussen ,
            ik heb nog niet veel meegedaan ,miss moet ik dit wel meer doen ,eigenlijk leuk eens een andere uitdaging aan te gaan
            en ...idd deelnemen is leuker dan winnen (al mochten sommige wel iets meer gekregen hebben

            Comment


            • #21
              Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

              Gefeliciteerd!

              Comment


              • #22
                Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

                Wat een leuke verrassing om zo vroeg uit mijn bed te zijn...
                Ik wil iedereen bedanken, en ook iedereen feliciteren die meedeed aan de challenge.
                Voor mij is het idd de eerste keer dat ik meedoe, maar het is zeker niet de laatste keer.
                Nogmaals iedereen vriendelijk bedankt en veel succes met de volgende !
                Groetjes
                Jean-Luc.

                Comment


                • #23
                  Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

                  Ook van mij een dikke proficiat aan de overwinnaar.
                  Fijn dat we zoveel herfstplaatjes gezien hebben.

                  groetjes

                  moniq
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment


                  • #24
                    Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

                    Proficiat

                    St@mpers

                    Comment


                    • #25
                      Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

                      Een late maar een heel welgemeende proficiat vanwege rooman
                      Grts Maddy
                      zero

                      Comment


                      • #26
                        Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

                        Vriendelijk bedankt voor de felicitaties !
                        Groetjes.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

                          En tevens gefeliciteerd met je HoF: http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-472963.html
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #28
                            Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

                            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            En tevens gefeliciteerd met je HoF: http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-472963.html
                            Bedankt Les !
                            Mvg.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

                              Jean-Luc, normaal volg ik challenge niet...
                              Maar als ik Les goed begrijp hebt ge twee keer prijs met ene foto.
                              Ik dacht dat de challenge winnaar steeds in de hof kwam...Zal dat dus verkeerd gedacht hebben.
                              Alvast proficiat van mij ook

                              Groetjes
                              Marc
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Herfstkleuren"

                                Heel vroeger was het winnen van de BD Challenge voldoende om in de HoF te komen, maar op een bepaald moment is dat omgezet in een nominatie: als Challenge Mod draag ik sowieso de winnende foto voor, maar het is aan diegene die de uiteindelijke HoF van de week (gewoonlijk 10 foto's) selecteert (en aan de concurrentie op dat moment!) of die foto ook effectief de HoF haalt. Doorgaans wel, al hebben we, nog niet zo lang geleden, drie achtereenvolgende BD Challenge winnaars gehad die niet in de HoF terechtgekomen zijn.
                                Zo kom je het laatste jaar toch als BD Challenge winnaar wel in de Shoot terecht. Of men die regel gaat behouden (zeker na het recente faïllissement van de uitgeverij, en de 'doorstart') is echter de vraag.
                                De prijs (een 30x45 posterafdruk, vroeger door Elka gesponsord) is ook nog niet opnieuw rond, zelfs niet na 'doorstart' van Elka als Elka Color, en het engagement van BD dat de vereniging zelf zou betalen (als Elke niet langer bereid was te sponsoren).
                                Last edited by LesC; 5 november 2013, 12:47.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                                Comment

                                Working...
                                X