Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

    gestemd -
    Nikon D4s en wat glas // en een sb910 lichtje

    Comment


    • #17
      Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

      Oorspronkelijk geplaatst door djsfix Bekijk bericht
      gestemd -
      doorslaggevend....?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

        Spannend tot het laatste moment, maar zonder dat ik mijn Mod-stem moest inzetten, wint het thema "herfstkleuren". Enfin, dat betekent alleszins een minimum aan (of een afwezigheid van) z/w in oktober!
        Denk eraan dat je nog tot morgen de lopende Challenge (Verkeer) kunt beoordelen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

        Comment


        • #19
          Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

          Dan gaan we voor de herfstkleuren, dit moet een maximum aan deelnemers opleveren, want die kleuren zijn alom aanwezig dezer dagen!
          De beide andere onderwerpen vond ik origineler maar zouden allicht wat meer afschrikken om deel te nemen.

          iedereen succes!

          luc
          verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

          Comment


          • #20
            Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

            Oorspronkelijk geplaatst door LLuc Bekijk bericht
            Dan gaan we voor de herfstkleuren...
            De beide andere onderwerpen vond ik origineler maar zouden allicht wat meer afschrikken om deel te nemen.
            mee eens, vind Herfstkleuren geen(originele) uitdaging.
            wat natuurlijk ook wel weer een uitdaging is.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              mee eens, vind Herfstkleuren geen(originele) uitdaging.
              wat natuurlijk ook wel weer een uitdaging is.
              grt,bouk.
              Klopt, en da's daarom ook waarom ik twee enigszins met de herfst te maken thema's als extra keuzemogelijkheden gaf. Maar het mag niemand beletten om de drie alsnog te combineren.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

              Comment


              • #22
                Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

                Hoofdeksel en halloween geeft natuurlijk ook een mooie uitdaging
                Nikon D4s en wat glas // en een sb910 lichtje

                Comment


                • #23
                  Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

                  Oorspronkelijk geplaatst door LLuc Bekijk bericht
                  Dan gaan we voor de herfstkleuren, dit moet een maximum aan deelnemers opleveren, want die kleuren zijn alom aanwezig dezer dagen!
                  Zo aanwezig vind ik deze niet... hier is het meeste nog vrij groen qua planten/bomen...
                  khad juist een leuk ideetje, maar de natuur moet meewillen
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

                    Voor alle duidelijkheid....het is toch "de herfstkleuren" die hier het belangrijkste is...niet de herfst zelf toch? Of ben ik verkeerd? Natuurlijk kan je beiden combineren maar de kleuren primeren toch...of niet?
                    Want dan ben ik volledig verkeerd bezig
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Mogelijke thema's voor de maand oktober 2013

                      Klopt, tantine. Meer nog, voor mij zou uit de kleuren moeten blijken dat het herfst is. [HERFST+KLEUR(en)] Nu, ik probeer ten alle tijde discussies over 'het thematische' te vermijden. Ik vraag ook uitdrukkelijk aan de commentators om discussies over het wel of niet thematisch OK zijn te vermijden. Laat zich dat dan weerspiegelen in de punten. Bij puntentoekenning spelen meerdere factoren mee: je kunt prachtige kleuren hebben, maar nauwelijks scherpte, of een compositie die overhelt... ik zeg maar wat. Laat bij het scoren ook verschillende elementen (waartoe ook het thematische behoort) meespelen.
                      Maar denk eraan: het laatste groen van het jaar, in combinatie met een waterig zonnetje dat door de mist komt piepen, voldoet perfect.
                      Als een foto echt niet zou beantwoorden aan het thema, en zo heb ik er vorige maand toch een gehad, dan zeg ik het wel aan de deelnemer. Maar het is niet aan mij om bij elk ingediende foto te zeggen: het thema is herfstkleuren, niet herfst of kleur alleen...
                      Versta je?
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                      Comment

                      Working...
                      X