Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geweigerde inzendingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Geweigerde inzendingen

    Normaal wint de beste foto, niet de slimste fraude. Sommige mensen kunnen met fraude leven. Ik niet.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

    Comment


    • #32
      Re: Geweigerde inzendingen

      Les sorry
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #33
        Re: Geweigerde inzendingen

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Les sorry
        Pffffffffffffffffffffff .

        Comment


        • #34
          Re: Geweigerde inzendingen

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Pffffffffffffffffffffff .
          ...ik was 1 van de daders...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #35
            Re: Geweigerde inzendingen

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Normaal wint de beste foto, niet de slimste fraude. Sommige mensen kunnen met fraude leven. Ik niet.
            En moeilijk is het niet hoor.....
            Zelfs mij is het gelukt om in één keer het goed te doen.....

            Grts Peter
            grts Peter
            BD1754BE / Body & glass

            Comment


            • #36
              Re: Geweigerde inzendingen

              Intussen zijn er toch weer een paar naar de uitgang verwezen.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

              Comment


              • #37
                Re: Geweigerde inzendingen

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Intussen zijn er toch weer een paar naar de uitgang verwezen.
                Mooi om volgen in #27 hoe de toon van langs om agressiever wordt.... nu krijgen sommigen reeds een 'proficiat' .
                Misschien begint het ooit nog wel eens te dagen...cfr. #22 .
                Groetjes

                Comment


                • #38
                  Re: Geweigerde inzendingen

                  Ach... vind jij dat 'aggressief'? En in #26 spreek je van 'sarcasme'.
                  Meneer heeft nog nooit van ironie gehoord.
                  Ik verwacht van jou geen medelijden, hoor, maar ben evenmin van plan om jouw voorstel uit #22 goed te keuren. Ik heb in #23 al gezegd waarom niet.
                  Case closed, en ik zie geen reden waarom jij, die toch niet meedoet, hier verder over zou moeten discussiëren.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                  Comment


                  • #39
                    Re: Geweigerde inzendingen

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Ach... vind jij dat 'aggressief'? En in #26 spreek je van 'sarcasme'.
                    Meneer heeft nog nooit van ironie gehoord.
                    Ik verwacht van jou geen medelijden, hoor, maar ben evenmin van plan om jouw voorstel uit #22 goed te keuren. Ik heb in #23 al gezegd waarom niet.
                    Case closed, en ik zie geen reden waarom jij, die toch niet meedoet, hier verder over zou moeten discussiëren.
                    Ik dank je omdat je me aanspreekt meet meneer, ik heb geen medelijden, je hebt groot gelijk dat je doorzet.
                    Ik discussieer niet, ik volg het hier gewoon en schrijf mijn mening neer......wat hopelijk nog steeds toegelaten is.
                    De reden waarom ik niet mee doe, heb ik in #22 uiteengezet.
                    Ik, en wellicht nog andere gehandicapten hier op BD, wensen U het allerbeste.
                    Groetjes en nog veel plezier met de uitdaging van de maand.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Geweigerde inzendingen

                      De weigeringen voor de maand november 2013 zet ik in deze post:
                      - 1 nov.: het startsignaal is nog geen dag oud of de eerste inzending wordt meteen geweigerd. Geen archieffoto, want de foto was op 1 nov gemaakt, maar de inzender vond een kadertje rond de foto nodig. Regels lezen aub. Gelukkig heeft de inzender zijn/haar fout snel hersteld, en is de foto alsnog in de wedstrijd opgenomen;
                      - 2 nov.: niet meteen een weigering, maar eentje voor de wachtrij wegens ontbreken exif-waarden. Deze foto bleek gemaakt op 08/09/2013, en moet dus de wedstrijd verlaten.
                      - 3 nov.: foto gemaakt op 28 oktober, en dus net vóór de Challenge inging. Eruit dus, maar foto kan misschien overgedaan worden?
                      Ik ben intussen vergeten om deze topic update te houden, vooral omwille van andere beslommeringen buiten BD om. Het valt mij op dat er duidelijk minder geweigerde inzendingen zijn, om welke reden dan ook. Nog een tweetal omwille van 'archieffoto', een te kleine afbeelding (die bijna onmiddellijk hersteld werd met een groter exemplaar), en dat is het zowat.
                      - 16 nov.: daarnet eentje uit de wachtrij gehaald die er al van 12november in zat. De foto is echt OK, maar als inzender niet antwoordt op mijn vraag naar de juiste datum+tijdstip van aanmaak… Tja.
                      Last edited by LesC; 16 november 2013, 09:27.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                      Comment


                      • #41
                        Re: Geweigerde inzendingen

                        De weigeringen voor de maand december 2013 zet ik in deze post:
                        - 1 dec: de tweede inzending voor vandaag, en dat op de eerste dag van de nieuwe Challenge. Maar in het groot onderaan links © plaatsen gevolgd door je nickname kan niet. Enfin, jij kunt het wel, maar een dergelijke foto wordt geweigerd.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                        Comment

                        Working...
                        X