Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Intussen zijn er toch weer een paar naar de uitgang verwezen.
Mooi om volgen in #27 hoe de toon van langs om agressiever wordt.... nu krijgen sommigen reeds een 'proficiat' .
Misschien begint het ooit nog wel eens te dagen...cfr. #22 .
Groetjes
Ach... vind jij dat 'aggressief'? En in #26 spreek je van 'sarcasme'.
Meneer heeft nog nooit van ironie gehoord.
Ik verwacht van jou geen medelijden, hoor, maar ben evenmin van plan om jouw voorstel uit #22 goed te keuren. Ik heb in #23 al gezegd waarom niet.
Case closed, en ik zie geen reden waarom jij, die toch niet meedoet, hier verder over zou moeten discussiëren.
Ach... vind jij dat 'aggressief'? En in #26 spreek je van 'sarcasme'.
Meneer heeft nog nooit van ironie gehoord.
Ik verwacht van jou geen medelijden, hoor, maar ben evenmin van plan om jouw voorstel uit #22 goed te keuren. Ik heb in #23 al gezegd waarom niet.
Case closed, en ik zie geen reden waarom jij, die toch niet meedoet, hier verder over zou moeten discussiëren.
Ik dank je omdat je me aanspreekt meet meneer, ik heb geen medelijden, je hebt groot gelijk dat je doorzet.
Ik discussieer niet, ik volg het hier gewoon en schrijf mijn mening neer......wat hopelijk nog steeds toegelaten is.
De reden waarom ik niet mee doe, heb ik in #22 uiteengezet.
Ik, en wellicht nog andere gehandicapten hier op BD, wensen U het allerbeste.
Groetjes en nog veel plezier met de uitdaging van de maand.
De weigeringen voor de maand november 2013 zet ik in deze post:
- 1 nov.: het startsignaal is nog geen dag oud of de eerste inzending wordt meteen geweigerd. Geen archieffoto, want de foto was op 1 nov gemaakt, maar de inzender vond een kadertje rond de foto nodig. Regels lezen aub. Gelukkig heeft de inzender zijn/haar fout snel hersteld, en is de foto alsnog in de wedstrijd opgenomen;
- 2 nov.: niet meteen een weigering, maar eentje voor de wachtrij wegens ontbreken exif-waarden. Deze foto bleek gemaakt op 08/09/2013, en moet dus de wedstrijd verlaten.
- 3 nov.: foto gemaakt op 28 oktober, en dus net vóór de Challenge inging. Eruit dus, maar foto kan misschien overgedaan worden?
Ik ben intussen vergeten om deze topic update te houden, vooral omwille van andere beslommeringen buiten BD om. Het valt mij op dat er duidelijk minder geweigerde inzendingen zijn, om welke reden dan ook. Nog een tweetal omwille van 'archieffoto', een te kleine afbeelding (die bijna onmiddellijk hersteld werd met een groter exemplaar), en dat is het zowat.
- 16 nov.: daarnet eentje uit de wachtrij gehaald die er al van 12november in zat. De foto is echt OK, maar als inzender niet antwoordt op mijn vraag naar de juiste datum+tijdstip van aanmaak… Tja.
Comment