Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Tantine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proficiat Tantine

    Dikke proficiat tantine.
    Verdiende overwinning.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #17
      Re: Proficiat Tantine

      Ook van mij een dikke proficiat. Had bijna niet mee gedaan voor deze challenge. Weinig tijd (door de communiereportages en andere fotografische opdrachten) en ook gebrek aan frustratie. Ondertussen is de jaarrangschikking klaar en doorgestuurd naar Lesc. Ge hebt mij dan toch van de eerste plaats gestoten . Maar ik geef niet op.
      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

      Comment


      • #18
        Re: Proficiat Tantine

        Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
        ...Maar ik geef niet op.
        Da's de ware geest! Zolang het spel fair gespeeld wordt!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: Proficiat Tantine

          Proficiat Pascale met je eerste plaats, prima idee waar heel wat werk is ingekropen.
          Ook proficiat natuurlijk aan het grote deelnemersveld, weer heel wat mooie inzendingen gezien .
          Nu op naar tegenlicht, benieuwd wat voor moois deze opdracht weer met zich zal meebrengen.

          Grtjs,
          Edje C
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #20
            Re: Proficiat Tantine

            dikke proficiat voor jou Pascale,knap werk geleverd.

            Comment


            • #21
              Re: Proficiat Tantine

              Proficiat aan alle deelnemers...wel leuk met zo'n grote bende!
              Bedankt iedereen voor de felicitaties.
              Ik had dit niet echt verwacht, dacht meer dat Frakske ging winnen met zijn knappe foto!
              Ik heb deze keer niet kunnen reageren op jullie foto's, geen tijd...geen zin...sorry.......maar wel gekeken en er waren een paar hele mooie tussen.

              De foto heb ik genomen in Stalhille, gelukkig niet ver van bij mij thuis. Het vinden van de kruiwagen was het grootste probleem....eigenlijk ook een historisch werktuig.

              Wat betreft de foto....ik heb die niet extra verscherpt of zo....als je de foto hier op BD vergroot dan zie je idd als het ware een onscherpe lijn rond de gezichten maar bij mijn originele en ook bij de foto die ik opgestuurd heb zie ik dat niet.
              Heb ook eens gekeken bij andere foto's hier in de chall en bij sommige zie je het ook.....wat is de oorzaak hiervan?

              Ik zal mijn best doen om deze maand mee te kunnen doen....na een zware maand heb ik gisteren weer slecht nieuws gehoord.

              Op naar de volgende...en veel succes iedereen!!
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #22
                Re: Proficiat Tantine

                ook van mij een dikke proficiat Pascale ,deze stond ook in mijn top 3 ,voor mij was het de eerste keer dat ik meedeed en het zal zeker de laatste keer niet zijn ,vond het leuk
                er zaten veel mooie inzendingen bij en wens bij deze hen ook proficiat voor het mooie werk

                Comment


                • #23
                  Re: Proficiat Tantine

                  Een beetje laat maar toch nog een dikke proficiat Tantine!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Proficiat Tantine

                    Een hele dikke proficiat Pascale...
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Proficiat Tantine

                      congrats
                      eos 600 d
                      lens 18-135 canon 10-22canon

                      Comment

                      Working...
                      X