Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand mei 2013

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mogelijke thema's voor de maand mei 2013

Wat vliegt de tijd! De April 2013 Challenge is vannacht afgesloten, al blijft het scoren open tot de laatste minuut van de maand. We hebben met 63 gunstig gevalideerde foto's een nieuw (historisch!) record qua aantal inzendingen gehad, maar dat ging helaas ook gepaard met een recordaantal afwijzingen, en bijna altijd om dezelfde reden: de foto werd gemaakt vóór de Challenge inging (archieffoto). En ik had het nog uitdrukkelijk vermeld bij de inleiding. Enfin, ik denk er stevig aan om hier op het forum een digitale schandpaal te openen voor dergelijke overtredingen.

Voor de maand mei laat je jullie kiezen tussen de volgende drie onderwerpen:
    1) Tegenlicht. Da's een wat moeilijker vertrekpunt om een geslaagde foto te maken (zonder al te veel post-processing!), maar het staat je vrij je onderwerp te bepalen.
    2) Sport of spel.
    3) In de tuin.

Zoals je ziet: voor elk wat wils, al zal de meerderheid beslissen wat het thema van de Mei 2013 Challenge wordt.
    40
    Tegenlicht
    0%
    28
    Sport of spel
    0%
    4
    In de tuin
    0%
    8

The poll is expired.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Re: Mogelijke thema's voor de maand mei 2013

done.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hoho, wat een voorsprong al voor het moeilijkste thema
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
        yep... en je weet het hè, bij tegenlicht ....belichten.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
          Ik ben toch blij dat de meesten (althans totnogtoe) kiezen voor de moeilijkste opdracht. Maar iedereen heeft nog enkele dagen de tijd om zijn/haar stem uit te brengen. Het kan nog alle kanten op.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Ik ben toch blij dat de meesten (althans totnogtoe) kiezen voor de moeilijkste opdracht. Maar iedereen heeft nog enkele dagen de tijd om zijn/haar stem uit te brengen. Het kan nog alle kanten op.
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

Comment

Ik ben toch blij dat de meesten (althans totnogtoe) kiezen voor de moeilijkste opdracht.
              Moelijkste voor mij was "in de tuin" hoor ... mijn onkruid mooi in beeld brengen was "Mission Impossible" vermoed ik
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                Moelijkste voor mij was "in de tuin" hoor ... mijn onkruid mooi in beeld brengen was "Mission Impossible" vermoed ik
                Het hoeft natuurlijk niet JOUW tuin te zijn. Bovendien, had jij, met je beroep en woonst, geen Octopus's Garden?

Comment

Intussen is de keuze duidelijk gevallen op "Tegenlicht", dat daarom meteen ook de opdracht voor de maand mei 2013 wordt. Denk dus al na, maar wacht met de foto te maken tot 1 mei, 00:01. Moge de beste winnen!

Comment

Working...
                  X