Proficiat Tantine, die voor de tweede keer op rij de Challenge wint, ditmaal met het thema "Historisch". Het was erg spannend en het verschil met Frakske is 2/100ste punten. Maar ook met bopatje is het verschil niet bijster groot. Als Moderator heb ik de drie die uiteindelijk op het winnaarsschavotje hebben plaatsgenomen in de loop van de wedstrijd verschillende keer haasje over zien doen.
Ik heb vele mooie foto's zien passeren, zowel van de grote geschiedenis, als van de kleine (meer persoonlijke) historie.
Thema voor mei is "Tegenlicht", of misschien beter "In Tegenlicht".
In principe, zou de foto van Tantine daarvoor al in aanmerking kunnen komen (maar de foto moet gemaakt zijn vanaf vandaag 1 mei). Nu is zij de te kloppen fotograaf; of gaat ze voor een hattrick?
Come and see on the 1st of June!
Ik heb vele mooie foto's zien passeren, zowel van de grote geschiedenis, als van de kleine (meer persoonlijke) historie.
Thema voor mei is "Tegenlicht", of misschien beter "In Tegenlicht".
In principe, zou de foto van Tantine daarvoor al in aanmerking kunnen komen (maar de foto moet gemaakt zijn vanaf vandaag 1 mei). Nu is zij de te kloppen fotograaf; of gaat ze voor een hattrick?
Come and see on the 1st of June!
Comment