Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Black B@ndit, ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Loeky
    reageerde
    Re: Proficiat Black B@ndit, ...

proficiat dat was een knaller.

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Dit is eigenlijk alles wat je moet weten:

Leave a comment:

• alca535
    reageerde

Ik was in de fora aan het zoeken. In het CotM reglement staat ook geen link.
    Sorry voor 't storen.

Dikke proficiat Black B@ndit!

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Bedankt om die link te geven, bouk. D'er zijn er nog altijd die we richting Challenge de weg moeten wijzen.
    (om niet te spreken van de nieuwkomers die een foto insturen zonder ook maar de regels gelezen te hebben, en dan schrikken als hun bijdrage wordt afgewezen wegens "archieffoto" )

Leave a comment:

• bouk
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door alca535 Bekijk bericht
    Kan ik de andere inzendingen ergens bekijken?

grt,bouk.

Leave a comment:

• alca535
    reageerde

Kan ik de andere inzendingen ergens bekijken?

Leave a comment:

• xaviermortsel
    reageerde

Iedereen heeft weer goed zitten spelen. Meer nog dan leren, is dit de echte bedoeling van de Challenge, volgens mij.
    Proficiat aan de heeeel terechte winnaars.
    Tot de volgende keer,
    Xavier

Leave a comment:

• tantine
    reageerde

Voor de mensen die zich afvroegen hoe mijn foto tot stand kwam....hier de uitleg!
    Ik heb 3 licht kartonnen bladen gekleefd met kleefbare spiegelfolie.
    1 voor de ondergrond en 2 voor de zijkanten... de zijkanten heb ik wat gebogen...maar het lukte me niet om de beide kanten op dezelfde manier te buigen, daarom het verschil ook aan beide kanten van de glazen.
    De achtergrond was zwart....en door de langesluitertijd heb ik weer wat gespeeld met licht van een zaklamp zodat je mooie reflecties op de glazen kreeg.
    Ik heb de glazen ook eens veranderd van plaats...het karton wat rechter gezet...maar die foto was voor mij de beste uit de reeks.

Gr Pascale

Leave a comment:

• tantine
    reageerde

Proficiat met je welverdiende HOF!!
    Gr Pascale

Leave a comment:

• vpnils
    reageerde

Proficiat @ Black B@ndit en nr 2 en 3!! Het was zeer leuk om voor de eerste maal deel te nemen.

Leave a comment:

• rooman
    reageerde

Dikke proficiat @ Black B@ndit !!! Ook aan de hele top 10
    Ja zeg, er zitten hier echte " krakken" bij hoor !!! En wat een goeie uitleg
    Nog een fijn weekeind aan iedereen en wat filmopzoekwerk . . . ' tis er weer voor

Grts Maddy

Leave a comment:

• MP61
    reageerde

Een wel verdiende proficiat aan Black B@ndit voor zijn foto en het geknutsel. Wat was nu het leukste?
    De rest van de top 10 ook

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    @MP61...nog eens sorry voor mijn muggezifterij...
    Gr Pascale
    Zoals bij mijn foto al geschreven neem ik je het niet kwalijk omdat het een terechte opmerking was. Blijf gerust jouw commentaar geven.

mvg
    Marc

Leave a comment:

• BelLisa
    reageerde

Proficiat Black B@ndit met je verdiende overwinning ! Ook aan alle andere deelnemers proficiat gewenst

Leave a comment:

• lilybie
    reageerde

proficiat Black B@ndit met je wel verdiende overwinning alsook nr 2 en 3
    was weer een challenge met veel deelnemers
    hoop dat er voor deze maand ook weer zo veel deelnemers zijn

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    Aan Black B@ndit ne dikke proficiat met je eerste plaats!!! Benieuwd hoe je dit hebt kunnen vastleggen!!
    Ook aan dirkfotografie en MP61 proficiat met jullie 2 de en 3 de plaats....verdiend!!!
    De eerste maand met zo veel deelnemers....nog nooit meegemaakt...hopelijk doen jullie het hele jaar mee....je zult zien...het wordt een verslaving...het is echt leuk om te doen....maar....niet altijd gemakkelijk....elke keer ne uitdaging!!
    Ook aan alle deelnemers ne dikke proficiat!!

@MP61...nog eens sorry voor mijn muggezifterij...ik had graag bij iedereen een commentaar willen geven...positief of negatief maar het was wel iedere keer de bedoeling geweest om opbouwende kritiek te geven....maar weet nu wel beter...best is niets meer te schrijven

Ik zou zeggen...op naar de volgende niet gemakkelijke challenge....filmtitel!! SUCCES allemaal!

Gr Pascale
    niet ophouden met je comments meer te pennen Pascal
    de challenge is een leerschool en dan moet je er tegen kunnen of het comment nu goed of slecht aan komt
    dat is wat je er als plaatser van je foto zelf van maakt
    hier moet je wel enige kritiek kunnen verdragen omdat het een leerschool is, dus ook als je voor sommige zoals de afgelopen maand de eerste keer hebben deel genomen.
    laat jullie niet ontmoedigen als je gekregen comment niet is zoals je had verwacht.
    maar leer er uit en verbeter door de aangegeven tips je techniek

en dan nog een vraagje aan de deelnemers van de challenge
    het valt met opdat er steeds foto's zijn die geen comment krijgen
    bekijk de foto die je moet beoordelen en probeer er toch een mooi geschreven comment op te geveneventueel met tips of hoe jullie het zouden doen, maar niet om de foto af te breken want daar leer je niets van.
    deze maand waren me er enkele voor op de laatste dag hiervoor mijn dank
    want ik was heel laat nog alles aan het bekijken en punten aan het geven
    meestal vul ik dan toch een klein comment in op nog niet beoordeelde foto's voor de fotograaf omdat het altijd leuk is om een reactie te zien op je ingezonden foto
    nu op naar de volgende challenge heb ideeën genoeg in mijn hoofd zeker een stuk of vijf maar ze nu nog goed uit te voeren is een ander paar mouwen

Leave a comment:

• meeuws
    reageerde

amai wat een uitleg en uithouding om dit allemaal te verwezenlijken,prachtig en terecht dikke proficiat aan de winnaar black B@ndit. Ook aan de andere die hier op volgde,zo sterk was deze challenge waar we toch iedere keer wat van opsteken. bedankt aan iedereen

Leave a comment:

Working...
X