Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand december 2012

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
    Ik ga echt proberen volgende maand mee te doen. Maja, 't wordt chocola... Ik wilde het eerste.
    Ik vergeet het gewoon iedere keer mee te doen, zit nochtans genoeg op BD...
    Kan je hier geen herinneringsmails instellen?
    Awel, zo'n chocolademannetje dat wegsmelt onder een sfeerlichtje?
    Check de boodschap bovenaan het forum regelmatig; op die manier moedig ik de mensen aan om deel te nemen.

(ik heb jouw post niet gewijzigd; alleen ging er iets mis toen ik wilde citeren, en was ik in jouw post bezig zonder daar erg in te hebben )
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

chocolade hé
      ben er vandaag tegengekomen in Maastricht op de markt
      in alle vormen
      meestal werk gereedschap
      van moeren en moersleutels tot schroevendraaiers eigenlijk een hele gereedschapskist vol
      prachtig op te zien zo mooie nagemaakt in chocolade
      als je het zou fotograferen zou je haast niet geloven dat dit chocolade was
      zelfs een redelijk groot fototoestel stond er tussen maar als je bedenkt dat een klein hangslot al 5€ kost en met een antieke sleutel 10€ heb ik maar niet meer gevraagd naar de prijs van dat toestel
      dat zal wel zeker meer dan 25 € zijn geweest aan de grote te zien
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
        chocolade hé
        ben er vandaag tegengekomen in Maastricht op de markt
        in alle vormen
        meestal werk gereedschap
        van moeren en moersleutels tot schroevendraaiers eigenlijk een hele gereedschapskist vol
        prachtig op te zien zo mooie nagemaakt in chocolade
        als je het zou fotograferen zou je haast niet geloven dat dit chocolade was
        zelfs een redelijk groot fototoestel stond er tussen maar als je bedenkt dat een klein hangslot al 5€ kost en met een antieke sleutel 10€ heb ik maar niet meer gevraagd naar de prijs van dat toestel
        dat zal wel zeker meer dan 25 € zijn geweest aan de grote te zien
        En als je dan wat veel focust en scherpstelt met zo'n chocolatoestel ist vlug gesmolten he
        Het is een mooi thema, maar niet gemakkelijk om origineel uit den hoek te komen hé . . . maar ik heb weeral gedachten zulle
        zero

Comment

Working...
        X