Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand december 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand december 2012

    Na de donkere foto's van de nachten van november, slechts verlicht door een stukje maan of een lantaarn in de nevel, gaan we het deze maand eens over een andere boeg gooien, gewoon om de duistere dagen voor kerstmis een beetje op te lichten. Wat had je gedacht van de volgende thema's? Zoals altijd wint de opdracht die de meeste stemmen vergaart. Dus stemmen maar, en vergeet ook niet je punten toe te kennen aan de foto's in de nu gesloten BD-Challenge van november: http://challenge.belgiumdigital.com/...s.php?album=18
    28
    Sfeerlicht
    0%
    6
    Kleurenexplosie
    0%
    10
    Chocolade
    0%
    12

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

    mmmmmmm volopig gaan we de zoete toer op
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

      Chocolade!
      De meerderheid kiest inderdaad voor de lekkernij(en). Dus begin alvast na te denken, maar wacht tot het startschot om je deelnemende foto te maken. Er zijn er nog steeds teveel (hoewel, doorgaans nieuwkomers) die een archieffoto insturen (foto gemaakt vóór de start van de Challenge).
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

        Misschien mijn boek "verslaafd aan chocolade" uit de challenge "boek" van een tijd geleden eens bovenhalen
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

          niet veel stemmen deze keer..?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

            Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
            Misschien mijn boek "verslaafd aan chocolade" uit de challenge "boek" van een tijd geleden eens bovenhalen
            Plaats gerust een link zo je de foto nog kunt vinden.


            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            niet veel stemmen deze keer..?
            grt,bouk.
            Bwa... ik ga natuurlijk niet verder terug dan de nieuwe software.
            Voor Aug-Sept stond het thema vast (geen enquëte)
            Okt 2012: 25 stemmen
            Nov 2012: 27 stemmen
            Dec 2012: 28 stemmen.

            We gaan er dus langzaam op vooruit.
            Ook ietjes meer inzendingen voor de Nov-Challenge dan voor de Okt-Challenge (35 vs 33)
            Ik zou natuurlijk altijd graag meer stemmen zien op de ingezonden foto's (ligt momenteel ook rond de 35 scores), vandaar dat ik probeer reclame te maken via de Mededelingen bovenaan.



            Onder het motto: je hoeft zelf niet mee te doen, om toch je stem uit te brengen. Al wat ik vraag is een eerlijke en faire score. En van de deelnemers uit: geen stemmengeronsel zoals op Facebook of Seniorennet.
            Last edited by LesC; 29 november 2012, 11:56.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Chocolade!
              De meerderheid kiest inderdaad voor de lekkernij(en). Dus begin alvast na te denken, maar wacht tot het startschot om je deelnemende foto te maken. Er zijn er nog steeds teveel (hoewel, doorgaans nieuwkomers) die een archieffoto insturen (foto gemaakt vóór de start van de Challenge).
              als je hier een beetje creatief mee om kan kanje alle drie de mogelijkheden benutten
              choco lade in een kleurenxplosie met mooi sfeerlicht
              heb al ideeën genoeg die door mijn hoofd gaan

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Plaats gerust een link zo je de foto nog kunt vinden.




              Bwa... ik ga natuurlijk niet verder terug dan de nieuwe software.
              Voor Aug-Sept stond het thema vast (geen enquëte)
              Okt 2012: 25 stemmen
              Nov 2012: 27 stemmen
              Dec 2012: 28 stemmen.

              We gaan er dus langzaam op vooruit.
              Ook ietjes meer inzendingen voor de Nov-Challenge dan voor de Okt-Challenge (35 vs 33)
              Ik zou natuurlijk altijd graag meer stemmen zien op de ingezonden foto's (ligt momenteel ook rond de 35 scores), vandaar dat ik probeer reclame te maken via de Mededelingen bovenaan.



              Onder het motto: je hoeft zelf niet mee te doen, om toch je stem uit te brengen. Al wat ik vraag is een eerlijke en faire score. En van de deelnemers uit: geen stemmengeronsel zoals op Facebook of Seniorennet.
              neen je moet anoniem blijven tot het laatste en zeker geen stemmen gaan ronselen gewoon afwachten wat andere van je foto denken

              fijn dat de challenge toch in beweging is ,in opwaartse vorm
              het blijft steeds een uitdaging waardoor je als beginnend fotograaf je grenzen leert kennen en zeker een goede leerschool is om deze te verleggen
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

                Ik ben ook altijd blij als alle (of de meeste) foto's wat commentaar krijgen, liefst positief, opbouwend en zeker geen onderlinge discussie tussen commentators. Ach, ik vraag zoveel, maar kan toch maar proberen, hé.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

                  Ach, ik vraag zoveel, maar kan toch maar proberen, hé
                  LesC, de Sint heeft je vraag wel gehoord...
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

                    Oei ik moest nog gaan stemmen... Ben vlug gaan stemmen!
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

                      Gestemd .
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

                        Bedankt, Jill, ik was jouw scores nog niet tegengekomen, en zo verbeter je de democratie bij BD toch weer eens!
                        Je had nog wel tijd tot morgen een stuk in de late avond, hoor...
                        Morgen om middernacht is de winnaar van de november Challenge gekend.
                        Grz,
                        Les
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Plaats gerust een link zo je de foto nog kunt vinden.



                          Link naar mijn vroegere challengefoto voor het thema boek: "Verslaafd aan chocolade" , om inspiratie op te doen of gewoon goesting te krijgen achter een stuk.
                          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

                            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Bedankt, Jill, ik was jouw scores nog niet tegengekomen, en zo verbeter je de democratie bij BD toch weer eens!
                            Je had nog wel tijd tot morgen een stuk in de late avond, hoor...
                            Morgen om middernacht is de winnaar van de november Challenge gekend.
                            Grz,
                            Les
                            Ik ga echt proberen volgende maand mee te doen. Maja, 't wordt chocola... Ik wilde het eerste.
                            Ik vergeet het gewoon iedere keer mee te doen, zit nochtans genoeg op BD...
                            Kan je hier geen herinneringsmails instellen?
                            Last edited by LesC; 30 november 2012, 08:40.
                            facebook
                            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

                              Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                              Link naar mijn vroegere challengefoto voor het thema boek: "Verslaafd aan chocolade" , om inspiratie op te doen of gewoon goesting te krijgen achter een stuk.

                              Mooie foto, Erven! En laat het een inspiratie zijn voor iedereen. Maar laat het duidelijk zijn: ik wil hier geen dertig kopieën van zien!
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X