Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frustratie over de challenge-stemmers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Frustratie over de challenge-stemmers

    Tja aan de ene kan snap ik de TS wel. Ik moet zeggen dat BD nog altijd mijn favoriete fotoforum is mede door de actieve moderatie waarvoor hulde!. Er is een enorme diversiteit aan members al blijf de challenge toch een beetje achter in populariteit naar mijn idee. Moet zeggen dat ik af en toe meedoe als het thema mij aanspreekt. Zelden geef ik lager dan een 4, over het algemeen wordt er over foto's nagedacht. Een goeie foto een 1 geven slaat nergens op. Een foto die voldoet aan het thema scherp en niet zomaar een snapshot is verdient nooit lager dan een 4.
    Last edited by lander; 23 september 2011, 22:40.
    Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

    Comment


    • #47
      Re: Frustratie over de challenge-stemmers

      Amai. Wat een boterham. Ik kwam kiezen voor de volgende challenge en zag de topic staan. De challenge is voor mij elke maand een serieuse uitdaging, waar ik graag aan meedoe, omdat ik hiermee uit mijn cocoon moet stappen. Ik lees bijna alle commentaren, om te leren. Ik verschiet idd soms van sommige scores, maar ik vind ook dat een 'mindere' foto het toch nooit gehaald heeft, zelfs niet in de top 12.
      Bedankt, Spooky, dat je dit allemaal mogelijk maakt voor ons, maand na maand.
      Groetjes,
      Xavier
      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
      Laat de commentaren maar komen.

      Comment

      Working...
      X