Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
@ Rooman, Inderdaad een terechte winnaar, ook van mij kreeg je een dikke tien, proficiat, trouwens ook proficiat aan Eline342 met haar derde plaatse en aan de rest van de top 12.
@ Erven, Ivm je vraag: in maart heb ik door gezondheidsproblemen even forfait moeten geven, maar ik hoop de volgende maanden terug te kunnen deelnemen, tenminste als ik hiervoor voldoende motivatie vind.
@ Rooman, Inderdaad een terechte winnaar, ook van mij kreeg je een dikke tien, proficiat, trouwens ook proficiat aan Eline342 met haar derde plaatse en aan de rest van de top 12.
@ Erven, Ivm je vraag: in maart heb ik door gezondheidsproblemen even forfait moeten geven, maar ik hoop de volgende maanden terug te kunnen deelnemen, tenminste als ik hiervoor voldoende motivatie vind.
Toy Toy Stampers een mooie come back hoor we want more . . .
Nogmaals dank voor de reacties
Ik loop nog even op wolkjes . . . maar volgende maand ga ik garantie op mijn . . .
Grts Maddy.
van mij ook een dikke proficiat met je welverdiende eerste plaats je was ook mijn favoriet
en aan de tweede en derde plaats
val weer net buiten de top 12 dus voor volgende maand extra mijn best doen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mooi dat challenge-winnaars ook in de HOF terecht komen, velen zouden anders dit pareltje gemist hebben.
Een dikke proficiat Maddy, wat een heerlijk intiem en liefdevol beeld heb jij hier gemaakt .
Comment