Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Rooman

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proficiat aan Rooman

    verdiende winnaar....
    van harte proficiat
    groetjes aline
    groetjes aline

    Comment


    • #17
      Re: Proficiat aan Rooman

      proficiat Rooman, verdiende winnaar
      Mijn Fanpagina
      Mijn website
      Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

      Comment


      • #18
        Re: Proficiat aan Rooman

        Inderdaad prachtige foto, proficiat !

        Comment


        • #19
          Re: Proficiat aan Rooman

          Proficiat Rooman, je was ook mijn favoriet. Imho dus een meer dan verdiende winnaar
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #20
            Re: Proficiat aan Rooman

            Profitiat Rooman met je verdiende eerste plaats.
            Zodra ik de foto zag wist ik wie de winnaar zou zijn en ik had gelijk.
            Nikon D300s met nog wat glas en attributen
            Foto Lucky

            Comment


            • #21
              Re: Proficiat aan Rooman

              @ Rooman, Inderdaad een terechte winnaar, ook van mij kreeg je een dikke tien, proficiat, trouwens ook proficiat aan Eline342 met haar derde plaatse en aan de rest van de top 12.

              @ Erven, Ivm je vraag: in maart heb ik door gezondheidsproblemen even forfait moeten geven, maar ik hoop de volgende maanden terug te kunnen deelnemen, tenminste als ik hiervoor voldoende motivatie vind.
              Last edited by stampers; 2 mei 2010, 17:19.

              Comment


              • #22
                Re: Proficiat aan Rooman

                Oorspronkelijk geplaatst door stampers Bekijk bericht
                @ Rooman, Inderdaad een terechte winnaar, ook van mij kreeg je een dikke tien, proficiat, trouwens ook proficiat aan Eline342 met haar derde plaatse en aan de rest van de top 12.

                @ Erven, Ivm je vraag: in maart heb ik door gezondheidsproblemen even forfait moeten geven, maar ik hoop de volgende maanden terug te kunnen deelnemen, tenminste als ik hiervoor voldoende motivatie vind.
                Toy Toy Stampers een mooie come back hoor we want more . . .
                Nogmaals dank voor de reacties
                Ik loop nog even op wolkjes . . . maar volgende maand ga ik garantie op mijn . . .
                Grts Maddy.
                zero

                Comment


                • #23
                  Re: Proficiat aan Rooman

                  van mij ook een dikke proficiat met je welverdiende eerste plaats je was ook mijn favoriet
                  en aan de tweede en derde plaats
                  val weer net buiten de top 12 dus voor volgende maand extra mijn best doen
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Proficiat aan Rooman

                    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                    val weer net buiten de top 12 dus voor volgende maand extra mijn best doen
                    Was me ook al opgevallen, het zit je blijkbaar niet mee dit jaar. Ik zou haast beginnen denken dat ge er om doet. Succes deze maand.
                    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Proficiat aan Rooman

                      Mooi dat challenge-winnaars ook in de HOF terecht komen, velen zouden anders dit pareltje gemist hebben.
                      Een dikke proficiat Maddy, wat een heerlijk intiem en liefdevol beeld heb jij hier gemaakt .

                      Comment

                      Working...
                      X