Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oef was me dat even emotioneel schrikken. Ik had gehoopt dat de grote stap van een vijftiger naar een zestiger in alle stilte zou verlopen. Maar niets is minder waar, ik werd gisteren bestookt op allerlei manieren om er mij aan te herinneren dat ik een jaartje ouder ben geworden. Maar ik had vergeten: üMijn telefoon uit te schakelen üMijn mailbox te sluiten üDe postbode te melden dat ik niet thuiswas üMij op facebook af te melden üMijn PC uit te schakelen üIk was vergeten dat ik ook bij BD ooit eens mijn geboortedatum had doorgegeven. Nu ik die moeilijke dag heb doorstaan wil ik iedereen bedanken die met goede bedoelingen mij alle geluk van de wereld wenste. Al vergeet ik meestal de verjaardagen mijn vrienden, ik moet eerlijk toegeven, het doet een mens toch wel iets om overstelpt te worden met al die goed bedoelde wensen. Bedankt iedereen.
Ik schaam me dood, ik en datums gaan echt niet goed samen. 't is dan wel te laat maar alsnog toch nog een welgemeende dikke proficiat jarige
grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Ik denk, dat de dames gevoeliger zijn voor het opvolgen van verjaardagen.
Nietwaar Lilybie ?
tja als het er op aan komt vergeet ik wel eens een verjaardag van de familie an mijn ega's zijde
ook al zijn we 23 jaar getrouwd
meestal kom ik dan een paar dagen te laat
hier is het makkelijk de jarige staan iedere dag vermeld
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment