Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb ook geen probleem met een kleinere keuze van thema's. Ik heb er zelfs geen probleem mee moest er geen poll zijn en enkel een opgelegd thema.
Ik heb ook altijd liever dat het een ander thema wordt dan ikzelf gekozen had, op die manier word ik vaak verplicht om meer moeite te doen. Hierdoor kom ik dan soms een beperking tegen die moet overwonnen worden.
Het uiteindelijke resultaat is dan dat ik veel meer geleerd heb, veel meer plezier heb gehad, en als de score dan ook nog behoorlijk is, heeeeel veel voldoening heb.
...en dat allemaal door mijn schuld. 'k heb getwijfelt tussen die twee. Had ik dus voor de andere gekozen dan had die een voorsprong van 2 stemmen
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment