Ben als moderator blij dat deze moeilijke te valideren Challenge kan worden afgesloten. Ondanks ik als moderator het niet eenvoudig had de foto's op hun juiste waarde te valideren, kan ik alvast vermelden dat er schitterende foto's tussen zitten. Het nieuwe Challenge jaar is meteen met een waardig mooi niveau gestart.
De laatste foto's welke voldoen aan de Challenge Rules zijn gevalideerd.
Al zijn er voorlopig nog enkele foto's in behandeling, het inzenden van foto’s voor deelname Challenge Jan 10 wordt bij deze als afgesloten verklaard.
Het antwoord op de gestelde vragen voor de nog in behandeling zijnde foto's worden verwacht voor deze middag 24 Jan 10 om 12:00 uur.
De 5 nieuwe onderwerpen voor de Challenge Feb 10 zijn.
· Boodschappen
· Eenvoud siert
· Kantoormateriaal
· Reporter voor 1 dag
· Sleutel(s) en/of slot
Toelichting Thema Reporter voor 1 dag
Voor dit thema ga ik er van uit dat de Challenge deelnemer zich inbeeldt dat hij fotograaf is van een krant. De taak bestaat erin een foto in te sturen, van een gebeurtenis of een feit in Uw persoonlijke omgeving welke U als fotograaf van een krant op de voorpagina zou willen zien prijken.
Gebruik indien nodig de description om eventueel de gebeurtenis of het feit nader toe te lichten.
Tot eind Jan 10 kan men naar hartenlust zowel punten als commentaren geven op de ingezonden Challenge foto's Jan 10
De laatste foto's welke voldoen aan de Challenge Rules zijn gevalideerd.
Al zijn er voorlopig nog enkele foto's in behandeling, het inzenden van foto’s voor deelname Challenge Jan 10 wordt bij deze als afgesloten verklaard.
Het antwoord op de gestelde vragen voor de nog in behandeling zijnde foto's worden verwacht voor deze middag 24 Jan 10 om 12:00 uur.
De 5 nieuwe onderwerpen voor de Challenge Feb 10 zijn.
· Boodschappen
· Eenvoud siert
· Kantoormateriaal
· Reporter voor 1 dag
· Sleutel(s) en/of slot
Toelichting Thema Reporter voor 1 dag
Voor dit thema ga ik er van uit dat de Challenge deelnemer zich inbeeldt dat hij fotograaf is van een krant. De taak bestaat erin een foto in te sturen, van een gebeurtenis of een feit in Uw persoonlijke omgeving welke U als fotograaf van een krant op de voorpagina zou willen zien prijken.
Gebruik indien nodig de description om eventueel de gebeurtenis of het feit nader toe te lichten.
Tot eind Jan 10 kan men naar hartenlust zowel punten als commentaren geven op de ingezonden Challenge foto's Jan 10
Comment