Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sterven ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sterven ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
    Hahah, zonder afbreuk te willen doen aan Trypho's vriendin, maar een genie had je hier toch niet voor nodig?...
    Zoomb, geef toe: als je nietsvermoedend opeens zo'n teksten te zien krijgt, bij herhaling, dan sta je voor een raadsel, en dan bericht je daarover, hier op het forum, zoals spooky gedaan heeft.
    Achteraf heb je natuurlijk dat "aha" gevoel (en de vraag schiet door je hoofd: "Waarom het IK dat niet gezien?!?), maar de eerste die het verband legt, is toch wel de "ster van de dag", op z'n minst!
    Ik ben ook niet van de domsten, hoor, maar geen haar op m'n hoofd die aan een onderliggend vertaalprogramma dacht.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Sterven ?

      Dan sta je idd voor een raadsel, maar (en dat zal dan wel weer in twijfel getrokken worden) mij leek toch vrij snel duidelijk dat er i.p.v. het woord 'sterven' iets anders moest staan. Als je in al die voorbeelden het woord sterven zou weglaten en er een invuloefening van zou maken zou je automatisch overal 'die' (of voor bepaalde dialecten 'welk') invullen. toch?

      Pas in tweede instantie bemerkte ik de band tussen 'die' en 'sterven'.

      Wist niet dat zo'n vertaalprogrammaatje bestond. Waar vind je dat? Ken alleen de online vertaaltools van google...
      Niet geschoten is altijd mis!

      Comment


      • #18
        Re: Sterven ?

        LoL, wat een situatie stel je voor...

        Nu, het is in ieder geval goed dat spookachtig het opgelost heeft gekregen
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

        Comment


        • #19
          Re: Sterven ?

          @ to Zoomb

          Van waar ik het het vertaalprogramma heb gehaald weet ik zelfs niet. Ik geloof dat dit per toeval mij aangboden werd. Ik heb het dan bij wijze van test gedownload.

          Denk dat u meer zal kunnen vinden via onderstaande link:

          Link naar
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment

          Working...
          X