Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Proficiat met je eerste plaats je was dan ook mijn favoriet
nr twee en drie ook een dikke proficiat
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Bedankt allemaal voor jullie toffe reacties zowel hier als op de foto. Ook een heel dikke proficiat aan alle deelnemers en zeker de top plaatsen.
Allemaal heel veel succes en shootplezier in de volgende challenge
grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Ook proficiat aan Tigo, geklopt worden van iemand van zo'n kaliber vind ik helemaal niet erg.
Ben super tevreden met mijn tweede plaats. Was dit zelfs ook met mijn 25ste in februari en mijn 11de in maart. Temeer dat ik deze foto gemaakt heb in "primitieve" omstandigheden en matereriaal. Gelukkig zit ik en zware verbouwingswerken dus had ik vanalles voorhanden. Een 500w bouwspot, wit stuk stof als difuser, een omgebouwde inbouwspot met een stuk galvanisébuis overgeschoven. Recticel isolatiepanelen voor reflectieschermen. Alles op houten latten gemonteerd met serganten (spanvijzen). Op een werkblad uit mijn kot dat ik wat opgekuist heb en opgeblonken met boenwas. Verschoot zelf van het resultaat na wat "proeffoto's" en heb dan maar de foto steeds perfecter proberen maken. Enkel de tekst.......maar had zelf niet gedacht dat er daarover gevallen zou worden.
Misschien een stimulans voor de vele beginners die meedoen aan de challange (zelf heb ik mijn digitale reflex ook pas enkele maanden), dat met minder matteriaal (vb ook een canon 17-85mm lens, die ook niet hoog aangeschreven staat) maar vooral wat vindingrijkheid ook degelijke foto's gemaakt kunnen worden.
aan de man met de zilveren medaille: merci voor die foto van je werkwijze, die is verhelderend!
en aan Tigo: nu ben ik toch eens benieuwd hoe jouw opstelling er uit zag om dit prachtige resultaat te bekomen!
Canon 5D3 + 5D4 + EOS R ; Canon 16-35 f/2.8 III ; Canon 24-70 f/2.8 II ; Canon EF-70-200 L F2.8 II IS; Canon 35mm 1.4 II ; Sigma 50 mm 1.4 ; Canon EF 85mm 1.8; Canon EF 100mm 2.8 Macro; Sigma 15 mm fisheye ; 3 x 600EX-RT II
Een welgemeende proficiat aan alle deelnemers en een dikke duim er bovenop voor het podium. Er zaten ook deze keer enkele mooie staaltjes van creativiteit en technische fotokunde tussen de vele deelnemende foto's.
Voor Tigo's prestaties in de challenge schieten alle loftuigingen eigenlijk tekort: ook deze keer weer een verbluffend beeld neergezet.
Een speciale vermelding voor LesC die zich aan een -in mijn ogen - zeer geslaagd keukenstilleven gewaagd heeft ! Ook voor LesC werkt de challenge dus grensverleggend en met een prachtig resultaat als gevolg. Hier doe ik mijn spreekwoordelijk petje voor af.
Comment