Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op alle foto's aub?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op alle foto's aub?

ga iedere dag kijken in Challenge en geef dan de nieuwe erbij gekomenen punten.
    omdat als je het bv twee maal per maand gaat beoordelen, het niet te doen is met al die inzendingen, na een stuk of tien beoordelingen ben je volgens mij niet meer zo allert als op de eerste drie of vijf.
    gewoon iedere dag effe kijken en beoordelen bevalt mij nog het beste.
    beoordeel alle inzendingen en zonder naar de comments te kijken, om niet toch (onbewust) beïnvloed te worden.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      gewoon iedere dag effe kijken en beoordelen bevalt mij nog het beste.
      maar al bijna een week niets bij gekomen!!
      grt,bouk.

Comment

Ah, natuurlijk. De april-Challenge is gesloten, en de mei-Challenge begint pas per 1 mei. De laatste week is eigenlijk de interessantste tijd om alle foto's te scoren, al weet ik dat jij dat liever van dag tot dag doet.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Ah, natuurlijk. De april-Challenge is gesloten,
          ja wat stom, alleen beoordelen kan tot het laatst.
          grt,bouk.

Comment

ik ga ook iedere dag wel es kijken.
            geef scores aan de nieuwe en op't laatst ga ik ook nog es zien of ik er geen gemist heb.
            maa ieder foto krijgt zijn punten
            nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
              ik ga ook iedere dag wel es kijken.
              geef scores aan de nieuwe en op't laatst ga ik ook nog es zien of ik er geen gemist heb.
              maa ieder foto krijgt zijn punten
              Da's braaf, zie!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Net even de moeite gedaan om ze alle 70 te bekijken en punten uitgedeeld.
                Op de achtergrond Van God Los
                En na x maal niet begeesterd klinkt dan
                er is niemand in de kosmos
                Het is zonde van de tijd
                door de luidspreker.
                Is eigenlijk wel handig om ze zo achter elkaar te beoordelen. Nu nog een random vertoning zodat je ze niet volgens postdatum te zien krijgt en de beoordeling van anderen pas zichtbaar na het geven van de punten.

Als ik dan alle foto's her bekijk als thumbnail met mijn score erbij. Zie ik dat ik bij mijn keuze blijf.
                Weinig abstracte benadering van het thema gezien en te veel clichés.
                Maar toch hulde aan de moeite die alle posters gedaan hebben.

klinkt het te hard of te ..., dan zal het eraan liggen dat ik een beetje oververmoeid geraak.
                Flickr één
                Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
                  Net even de moeite gedaan om ze alle 70 te bekijken en punten uitgedeeld.
                  Dat is heel goed, dat stel ik op prijs

Op de achtergrond Van God Los
                  En na x maal niet begeesterd klinkt dan
                  er is niemand in de kosmos
                  Het is zonde van de tijd
                  door de luidspreker.
                  Prachtig nummer toch!

Is eigenlijk wel handig om ze zo achter elkaar te beoordelen. Nu nog een random vertoning zodat je ze niet volgens postdatum te zien krijgt en de beoordeling van anderen pas zichtbaar na het geven van de punten.
                  Ik hou der ook wel van om ze zo na elkaar te zien, dan kan je ze ook een beetje tegenover elkaar afwegen.

Als ik dan alle foto's her bekijk als thumbnail met mijn score erbij. Zie ik dat ik bij mijn keuze blijf.
                  Vaak, niet altijd, soms wijzig ik nog omdat ik dan in het overzicht vind dat deze of die foto toch wel hoger zou moeten scoren.

Weinig abstracte benadering van het thema gezien en te veel clichés.
                  Dat is een kwestie van wat je er van verwacht zeker?
                  Het is ook niet altijd eenvoudig om iets origineels te vinden hé.

Maar toch hulde aan de moeite die alle posters gedaan hebben.
                  Laat het een inspiratie zijn voor wie niet meedeed om dat volgende maand wel te doen

klinkt het te hard of te ..., dan zal het eraan liggen dat ik een beetje oververmoeid geraak.
                  Neen hoor, niet te hard, ieder zijn mening en ik kan me ergens wel vinden in je opmerkingen.

Aan allen die hier geantwoord hebben trouwens bedankt dat deze thread (nog) niet ontaard is zoals we dat zoveel zien tegenwoordig. Ik heb die rode wangen er dan toch niet voor niets bij gezet

Peeke
                  ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

En kijk de punten zijn gekend ...

Ik ben in elk geval weer een ontgoocheling rijker ...
                    Ik weet zelfs niet of ik nu nog wel zo'n zin heb om nog een keer mee te doen.

Ik bedoel maar, dan krijg je positieve opmerkingen op je foto, van vele kanten.
                    Maar wat blijkt, 5 mensen die vinden dat mijn foto maar 2 punten waard is en 2 die me maar 1 punt geven. Op zich geen probleem ...
                    Wat ik nu zo jammer vind is dat je voor die punten nooit een motivatie te zien krijgt.

Slaapwel
                    Peeke
                    ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Wat ik nu zo jammer vind is dat je voor die punten nooit een motivatie te zien krijgt.
                      Toegeven, de meesten onder ons (ook ik) geven geen comm. wanneer ze extreem lage punten geven. Alhoewel ik maar heel sporadisch een 1 of 2 geef vind ik het niet nodig de inzender nog eens kompleet "de grond in te boren" met negatieve comm. Mss. indd. niet zo'n "juist" principe want inzender krijgt hierdoor verkeerde indruk en komt soms voor grote verassingen te staan

@Peeke: even gecheckt en jouw foto gaf ik meer dan je gemiddelde ... oef
                      Maar wat ik mij afvraag Peeke: geef jij comm. aan foto's die je laag quoteert?
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Denk zelfs niet dat peeke commentaar geeft... Enfin, ik heb wel niet alles gecheckt, maar vind 'm alleen bij zijn eigen foto (tijdens de Challenge als "anonymous creator" natuurlijk) terug.

Comment

Hey juppekes

Niet content met de tiende plaats
                          Bootjes

Comment

Sommigen zijn hier NOOIT content! Ik vond jouw vogeltje zo mooi, Jup!

Comment

Ok, ik geef het toe ik heb gisteren te snel en impulsief gereageerd.
                              Ik wil hierbij dan ook mijn excuses aanbieden.

Toen ik zag dat er zoveel 1'en en 2'tjes werden gegeven aan mijn foto flitste er een vieze gedacht door mijn hoofd die me vrij bitter deed reageren.

Niet tevreden met de 10 de plaats, tja, ik zal niet onder stoelen of banken steken dat ik beter verwacht had. Maar niet tevreden is veel gezegd.
                              Ik heb inderdaad een score gehaald boven het gemiddelde.
                              Daar moet ik wel tevreden mee zijn.

Laat me besluiten iedereen te bedanken voor het uitbrengen van zijn/haar stem.

Volgende keer tel ik tot 10 vooraleer ik een reactie post.
                              En nu brainstormen over de opdracht van mei, want dat is geen evidentie,
                              wat het tot een stevige uitdaging maakt

Ik hoop dat mijn excuses hier aanvaard worden en dat we weer met volle moed aan de volgende challenge mogen beginnen.

Greetz,
                              Peeke

Comment

Hey juppekes

Uw excuses zijn zeker aanvaard hoor

En zeker volgende keer terug meedoen aan de challenge
                                Bootjes

Comment

Working...
                                X