Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op alle foto's aub?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Op alle foto's aub?

    Volgende keer tel ik tot 10 vooraleer ik een reactie post.
    Heb ik ook moeten leren toepassen na enkele emotionele postings

    Ik hoop dat mijn excuses hier aanvaard worden en dat we weer met volle moed aan de volgende challenge mogen beginnen.
    Meer dan aanvaard. Dit toont aan dat je iemand "met ballen bent"
    Nee, chapeau dat je dit op BD zet

    En van die 1'tjes en 2'tjes niet teveel aantrekken. Er is hier al veel te veel inkt aan verspeeld op dit subforum.
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #32
      Re: Op alle foto's aub?

      Hallo Peeke,

      Je excuses zijn aanvaard hoor. We weten dat die vervelende eentjes bij veel deelnemers al eens op de maag blijven liggen. Maar we zoeken naar een manier om dit ooit eens in de toekomst te kunnen oplossen.

      Maar vergeet niet dat U een behoorlijk resultaat behaalde. de tiende plaats op zeventig deelnemers wil toch al iets zeggen dat U een geslaagde foto afleverde voor een niet zo eenvoudige Challenge.

      Een gemiddelde halen van 6,29 is een treffelijk en mooi resultaat hoor. Het is zelfs een kunst om je te kunnen plaatsen bij de 12 besten in een Challenge.

      Vergeet niet dat door het behalen van een tiende plaats je opgenomen wordt in de jaarrangschikking en je foto ook opgenomen wordt bij de beste Challenge foto's van 2009.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #33
        Re: Op alle foto's aub?

        Toffe bende hier, zo vergevingsgezind

        Ik zal nog eens eerlijk zijn waarom ik zo reageerde.
        Mijn eerste gedacht, maar ik kan het niet hard maken, het is zeker geen rechtstreekse beschuldiging, en alle excuses zijn bij voorbaat al aangeboden.
        Maar, bij het zien van die lage cijfers dacht ik direct dat er mensen lage cijfers geven aan andere foto's om hun eigen gemiddelde op te krikken.

        Of dat zo is of niet, dat wil ik hier zelfs niet bespreken. Ik wil alleen aangeven waarom ik zo reageerde.

        Ik moet toegeven ,de bende waar mijn foto tussenstaat, het is mooi gezelschap

        Nog even iets rechttrekken toch, de laatste commentaar op mijn foto was dat ze rechts overbelicht is. Dat spreek ik formeel tegen
        Wel is er op de foto een glans te zien, deze had ik te laat opgemerkt en had dus geen kans meer om opnieuw te versturen.

        Wat ik me nu afvraag is of mijn foto daar op is afgerekend?
        Of stoorde dat nu niet echt?

        Greetz,
        Peeke

        ps: Ik ben alweer naarstig aan het denken voor de volgende Challenge hoor
        ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

        Comment

        Working...
        X