Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

februari challange

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: februari challange

    Fijn Decapix zo'n verontschuldiging toont U dan weer van Uw mooie kant.

    Zo'n verantschuldiging kan men niet anders dan in dank aanvaarden.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #62
      Re: februari challange

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
      Aha, ik zie dat er hier ook al flink geroddeld wordt. Kleingeestigheid kan toch zo amusant zijn. Misschien moeten we es een populariteitswedstrijd houden. Ik stem alvast op Decapix!

      Ben ik een ervaren, 'goede' fotograaf? Absoluut niet. Maar zoals reeds eerder gezegd: dat hoeft ook helemaal niet. Als en wanneer ik hier een foto plaats, dan heb ik het meeste aan negatieve kritiek, da's de beste leerschool. Maar gezien mijn populariteit hier, zal negatieve kritiek alleszins geen probleem zijn, denk ik

      Ga ik soms te kort door de bocht? Zeer zeker, dat geef ik grif toe. Misschien ligt mijn aaibaarheidsgehalte iets te laag. Verbetering is mogelijks op komst!

      L.
      @ Lieven,
      Ik heb me hier lang van tussen willen houden maar sta me toe om toch even te reageren. In mijn ogen loopt er hier momenteel maar één kleingeestige persoon rond en dat ben jij zelf. Wordt het niet eens tijd om een hand boven je hoofd te houden en te zien wie er onder staat. Als je nu al vanaf het begin merkt dat men niet gediend is met zulk nutteloos gedrag en ruzie gestook, waarom hou je er dan gewoon niet mee op.

      Uit jou reacties kunnen we alleen maar opmaken dat je hier gewoon de boel komt verzieken. Je mag dan nog zo veel af komen met hoe iedereen recht heeft op een eigen mening. Dat kan best zijn, maar we zijn hier allemaal maar voor één ding, en dat is op een prettige manier iets bij te leren over een hobby die we waarschijnlijk allemaal graag beoefenen. Als dan je opmerkingen niet op een opbouwende, gegronde en deftige manier kan gebeuren heeft niemand hier iets aan. En dit heeft niets te maken met negatieve of positieve kritiek.

      Nu kan je terug op een schampende en waarschijnlijk verontwaardigde manier reageren, maar dat zal dan alleen nog maar meer ons vermoeden bevestigen dat je dit niet wil begrijpen en hier alleen maar wil ruzie stoken.
      Grow up

      Grtz Tigo
      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

      Comment


      • #63
        Re: februari challange

        Spooky,

        Ik was reeds begonnen met mijn vorige reactie voor ik de rest en jouw vraag om de discussie te stoppen had gelezen. Het is zeker niet de bedoeling de boel terug op te hitsen. Dit is dan ook van mij het laatste dat hierover gezegd is.

        Grtz Tigo
        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

        Comment


        • #64
          Re: februari challange

          Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
          Wordt het niet eens tijd om een hand boven je hoofd te houden en te zien wie er onder staat.
          Heb ik gedaan. 't Is maar een raar zicht eigenlijk.
          Jouw beurt?

          Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
          Nu kan je terug op een schampende en waarschijnlijk verontwaardigde manier reageren
          Dat zou kunnen ja.

          Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
          Dit is dan ook van mij het laatste dat hierover gezegd is.
          Ik hoop het.

          Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
          Mijn excuses aan allen (inclusief Lieven).
          Idem


          Einde discussie (is 't goed zo, spooky?).
          http://lievendevlaminck.wordpress.com/

          Comment


          • #65
            Re: februari challange

            Ja hoor Lieven.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #66
              Re: februari challange

              Het blijft me verbazen hoeveel herinzendingen er de laatste tijd gebeuren ... mag gerust een limiet op komen per challenge ... 1 keer herkansen na tips moet toch volstaan?
              De challenge is toch ook een beetje een wedstrijd en als men kan blijven herbeginnen volgens commentaar is er niet veel wedstrijd meer aan.
              Allé, ik wil de mensen niet afbreken die zich willen verbeteren ... versta dit nu niet verkeerd.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #67
                Re: februari challange

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Het blijft me verbazen hoeveel herinzendingen er de laatste tijd gebeuren ... mag gerust een limiet op komen per challenge ... 1 keer herkansen na tips moet toch volstaan?
                De challenge is toch ook een beetje een wedstrijd en als men kan blijven herbeginnen volgens commentaar is er niet veel wedstrijd meer aan.
                Allé, ik wil de mensen niet afbreken die zich willen verbeteren ... versta dit nu niet verkeerd.

                Idd zoals die klungel met zijn lampjes sorry dat ik het zeg .
                Geen herkansingen , foto posten is foto laten staan !
                CANON 50D : EF 70-200 f/2.8 IS USM , EFS 17-85mm IS USM , EF 50mm f/1.8 II , EF 35-70 f/3.5-4.5

                Comment


                • #68
                  Re: februari challange

                  herpost zijn gelijk hoe een 1'tje bij mij!
                  is geen groepswerk.
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #69
                    Re: februari challange

                    vraag me toch af; of een ieder alles wel leest voor men een comment neerschrijft.
                    het meeste is nl al aan bod gekomen?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #70
                      Re: februari challange

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      vraag me toch af; of een ieder alles wel leest voor men een comment neerschrijft.
                      het meeste is nl al aan bod gekomen?
                      grt,bouk.

                      Dat klopt, Bouk, maar dan zou er niet veel meer neergeschreven moeten worden, of wel? Was jij trouwens niet degene die onlangs schreef dat het "stilletjes" was op het forum? (weliswaar in andere bewoordingen).

                      Wat herposten betreft, en ook dit heb ik reeds geschreven: zolang de reglementen het toelaten, is het geen "valsspelen" (of hoe men het ook wilt noemen), en er staat ook geen limiet op het aantal herkansingen. Ik begrijp dat het "ambetant' is voor degenen die al snel beginnen te raten. Zelf wacht ik (sinds enkele maanden al) tot de Challenge is afgesloten, en dus niets meer kan veranderen (tenzij bijgevoegde commentaar), vooraleer ik begin te raten, waarbij ik verschillende technieken "uitprobeer".

                      Je weet dat een werkgroep zich momenteel over de Challenge buigt, en daar wordt rekening gehouden met wat hier geschreven wordt, zowel voor als tegen...

                      Begrijp ook dat de Challenge een educatieve rol speelt, en dat er deelnemers zijn die met graagte en dankbaar gebruik maken van de commentaren, om alsnog hun inzending te verbeteren.

                      Ik meen ook dat er deze maand enkele herposts gebeurd zijn omwille van de anonimiteit (teveel gegevens in de EXIF-waarden).

                      Verder lijkt me dit een hele gewone Challenge geweest te zijn, zonder echte uitschieters, maar wel met een bonte dierentuin!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #71
                        Re: februari challange

                        herpost zijn gelijk hoe een 1'tje bij mij!
                        da's pas tegen de geest (en regels) van Challenge op BD ... zoals al aangehaald kan herposten andere redenen hebben dan verfraaien van eerste inzending.
                        Last edited by t.billy; 20 februari 2009, 17:40. Reden: te provocerende zin
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                        Comment


                        • #72
                          Re: februari challange

                          sorry, ligt aan mij hoor.
                          de mijne die er staat, staat er en blijft staan.
                          tipjes zijn zeer zeker welkom en worden aanvaard.
                          nikon stuff

                          Comment


                          • #73
                            Re: februari challange

                            de mijne die er staat, staat er en blijft staan.
                            zeg nooit nooit
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                            Comment


                            • #74
                              Re: februari challange

                              spooky en decapix waren blijkbaar in vorm!!!
                              thema's voor volgende maand
                              nikon stuff

                              Comment


                              • #75
                                Re: februari challange

                                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                                spooky en decapix waren blijkbaar in vorm!!!
                                thema's voor volgende maand

                                heb reeds ideeën genoeg voor volgende maand en of het uitvoerbaar is
                                nu nog enkel wachten wat het worden zal


                                tja heb vandaag punten gegeven aan de challenge van deze maand een hele opdracht hoor 101 foto's
                                vond het wel moeilijk deze keer door de openheid van de opdracht stond de drempel lager voor beginnens deze maand wat ik een prachtig idee vond maar waardoor je ook ziet dat er nog veel zijn die iets moeten leren en daarvoor dient de challlenge hé
                                zal niet zeggen dat ik alle wijsheid in pacht heb maar was wel moeilijk bij het punten geven
                                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                                Comment

                                Working...
                                X