Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Teveel is teveel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Teveel is teveel

    Oeps, sorry bouk, dat had ik even gemist...

    Ik vond je niet terug in de wolken-challenge en oktober is ook al meer dan 6 maanden geleden... Hoogtijd dus om nog eens opnieuw deel te nemen...
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #32
      Re: Teveel is teveel

      Ik steun je volledig in je beslissing. Je bent in de bres gesprongen voor het (jammerlijk) afhaken van Nestor met de bedoeling de Challenge te redden en dit siert je. Proficiat.
      gegroet, Ludo

      Comment


      • #33
        Re: Teveel is teveel

        Moet heel moeilijk zijn om te bepalen of foto al dan niet bewerkt is. Oplossing mss. is ook bewerkte foto's officieel toe te laten ... BD'ers die absoluut bewerkte foto's haten moeten deze dan maar minder punten geven.

        Maar eigenlijk post ik deze reactie maar met 1 doel: Spooky te bedanken voor al het werk dat hij hierin steekt. Moderator van Challenge zijn moet heel moeilijk zijn, maar Spooky, weet dat voor elke vokale kritikaster er 100 stille dankbare BD'er zijn hier op dit subforum

        Veel succes nog Spooky Wat je ook beslist over "reglementering, mijn steun krijg je, en ondertussen blijf ik zo objectief als mogelijk punten geven en af en toe (nog maar 2 keer gelukt totnutoe ) poog ik zelf een foto in te zenden!
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • #34
          Re: Teveel is teveel

          Bedankt t.billy en iedereen die het goed meent met de Challenge en BD voor de steun betuigingen.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment

          Working...
          X