Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Commentaren op deelnemende Challenge foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

    Oorspronkelijk geplaatst door WolfOne Bekijk bericht
    @Tigo, Mijnheer, ik ken u niet, blijkbaar voel je je verplicht als geweten van deze forum te spelen.
    De thema dat de moderator hierboven gelanceerd heeft past perfect op U.
    Je kunt het niet laten om op de man te spelen.
    Uw "oordeel" heeft niets met de foto's te maken, het gaat gewoon om je meningje op alles en nog wat te ventileren.
    Je was absoluut niet verplicht op mijn comments te reageren, vandaar die pffffffffffff
    @ Wolfone, ik kan het idd niet laten te reageren als ik zie dat mensen met zulke ingesteldheid en reacties de boel verzieken. Dat zijn de enige momenten dat ik mss op de man speel zoals je dat zo graag wil uitdrukken, maar ik weet wel dat ik op dat ogenblik zeg wat vele anderen denken.

    Ik nodig je uit om tussen mijn bijna 500 opmerkingen te gaan zoeken waar ik onterecht of niet opbouwend en structureel reageer.Met dit soort reacties laat je idd zien dat je me niet kent. Maar deze negatieve reacties zeggen meer over uzelf dan over dat waar de challenge voor staat "OP EEN TOFFE MANIER IETS KUNNEN BIJLEREN" maar dat heb je blijkbaar nog niet begrepen.

    Het geweten van de forum spelen of niet...Noem het zoals je wil, ik ga het hier in ieder geval bij laten en met u niet verder in discussie treden. Ik heb al lang begrepen dat je het niet wil begrijpen , dus ga ik hier niet nutteloos mijn tijd in steken. Grow up.
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

    Comment


    • #17
      Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

      da vingertje hé

      Comment


      • #18
        Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

        Van mij ook nog een late maar zeker welgemeende felicitatie.
        Van harte gefeliciteerd Spooky.

        Comment


        • #19
          Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

          Smaken verschillen en gelukkig maar, maar aangezien we op een fotoforum zitten kan men moeilijk iemand verbieden om zijn gevoelens bij een foto neer te pennen. Anders zou het geen forum zijn.
          Je kan het gevoel beamen, je kan enkele tegenargumenten formuleren, je kan er lessen uit trekken of je kan het gewoon negeren.

          Ik ben nog steeds aan het uitzoeken bij welke categorie ik een commentaar als "pffffffffffffffffffffffffffffff" moet indelen, maar ik geraak er niet uit. Iemand een suggestie ?
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #20
            Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

            Heeyyy Spooky, beter laat dan nooit hé, maar toch nog een hele fijne verjaardag gewest. Ik kan niet meer zeggen "maak er een onvergetelijke dag van" want het het is reeds voor bij, maar hoop wel die die dag voor u toch nog zo geweest is.
            Over de challenge, wel ik doe al enkele maande mee en vindt er nog steeds mijn plezier in om te kunnen en mogen meedoen. Telkens er een beter foto dan die van mij komt op te staan (en zo zijn er veel) denk ik telkens, allee zo moeilijk was dat toch niet, waarom heb ik daar niet aan gedacht.
            Dat zijn de punten die mij stimuleren om mee te doen. Iedere maand opnieuw zie je hier vele (50-60-70-80-90 of meer) foto's passeren die eigenlijk over hetzelfde gaan maar op een hele andere manier gebracht. Daaraan zie je dat er vele meningen bestaan over één en hetzelfde onderwerp waar je zelf nog heel veel van kunt leren.
            Ik blijf in ieder geval ermee doorgaan en kijk reeds uit naar de volgende onderwerpen die zullen aangeboden worden.
            Nikon D300s met nog wat glas en attributen
            Foto Lucky

            Comment


            • #21
              Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

              Ook mijn dank aan Lucky342 voor de wensen welke ik mocht ontvangen.

              He Lucky342 ik heb je laattijdige wensen door mijn vrouw laten lezen .

              Resultaat zei mijn vrouw laten we er terug een mooie dag van maken en ze betaalde mij een heerlijke wafel met slagroom
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment


              • #22
                Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

                Ho gij ze profitereur (gelukzak)
                Vriendelijke groeten van Pyper
                (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

                Comment


                • #23
                  Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

                  goed gezien he doedelzakje
                  Spookys Fotoweb
                  BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                  Comment


                  • #24
                    Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

                    @ spooky, als je ooit nog eens goesting hebt in zo een wafel laat je het maar weten, dan wens ik ook nog eens een gelukkige verjaardag
                    Mijn Fanpagina
                    Mijn website
                    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

                    Comment


                    • #25
                      Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

                      zal ik doen dare2fly.
                      Spookys Fotoweb
                      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                      Comment


                      • #26
                        Re: Commentaren op deelnemende Challenge foto's

                        de reactie van filipo is genereus: 'k zou het niet beter kunnen verwoorden.
                        gegroet, Ludo

                        Comment

                        Working...
                        X