Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema Challenge Apr 08 PERFUME (een pronostiek)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Thema Challenge Apr 08 PERFUME (een pronostiek)

    Er staat "upload your photo before 23/04/2008", maar ik dacht dat je nog steeds kan uploaden, misschien worden ze vandaag niet meer gevalideerd

    Dan is het resultaat van het aantal ingezonden foto's : 51
    Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

    Comment


    • #17
      Re: Thema Challenge Apr 08 PERFUME (een pronostiek)

      Bedankt Galamus voor de geluk wensen naar aanleiding van mijn verjaardag.

      Ach Galamus al was je pen mogelijk wat scherp ik voelde me niet door Uw schijven negatief aangesproken. Daar is het forum gelukkig een beetje voor.

      Via het forum kunnen we via een gezond en goed onderbouwd gesprek even vermeende en niet vermeende misnoegdheden aankaarten. Op die wijze weken we vaak nuchtere bedenkingen en opinies los die meestal een goede leidraad kunnen zijn voor zowel mezelf als moderator als voor deelnemende Challengers.

      Het is dan ook aangenaam te mogen vernemen dat U via een respons van Stampers in dit forum iets hebt bijgeleerd wat tenslotte het hoofddoel is van de Challenge.

      En dat U deze maand aan de Challenge niet hebt deelgenomen daar heb ik ook begrip voor. Niet alle thema’s liggen voor alle deelnemers zo in hun mogelijkheden. Daarom is de jaarrangschikking ook zo een beetje opgesteld dat je al eens een Challenge kan overslaan.

      Ik hoop alvast in de toekomst nog mooie foto’s van U te mogen valideren voor deelname.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #18
        Re: Thema Challenge Apr 08 PERFUME (een pronostiek)

        Inderdaad hbervoets je kan nog na de voorziene afsluitdatum nog foto's uploaden. Dit is een soort van veiligheidsmarge.

        Normaal valideer ik na de voorziene afsluitdatum geen foto's meer.

        Doch in uitzonderlijke gevallen is het best interessant over die mogelijkheid te beschikken. Stel U maakt tijdig een foto over. Maar ik als moderator kan op de één of andere reden pas na afsluitdatum de tijdig ingezonden foto's valideren. Tussen deze foto zit een foto die bvb een kader heeft en dus moet geweigerd worden wegens bewerkt. Ik kan in dit geval dus na de afsluitdatum betrokkene verwittigen dat zijn foto niet voldoet. Dus moet ik deze deelnemer gezien hij tijdig zijn foto instuurde nog een kans geven zijn fout te herstellen.

        Vandaar de mogelijkheid om nog gedurende een korte periode een foto na afsluitdatum kan worden geupload.

        Inderdaad je zit dus het dichts bij de geraamde aantal inzendingen.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #19
          Re: Thema Challenge Apr 08 PERFUME (een pronostiek)

          Inderdaad je zit dus het dichts bij de geraamde aantal inzendingen.
          Euh... was ik dat dan jammer genoeg niet?
          Het zijn idd. niet overdreven veel inzendingen deze keer. Jammer eigenlijk.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #20
            Re: Thema Challenge Apr 08 PERFUME (een pronostiek)

            Het onderwerp " Parfums" zat mij ook helemaal niet , ik heb toch maar mee gespeeld , de flesjes was ik ook snel moe gezien , maar ja ....... het onderwerp , er is toch een stemming aan vooraf gegaan en de meerderheid heeft beslist en die zelfde meerderheid , klaagt die nu ???
            Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
            Web-Albums

            Comment


            • #21
              Re: Thema Challenge Apr 08 PERFUME (een pronostiek)

              Hey juppekes

              Ik heb gestemd op parfum

              Ik heb dan ook meegedaan

              Maar of ik nu ga winnen, dat denk ik niet
              Bootjes

              Comment


              • #22
                Re: Thema Challenge Apr 08 PERFUME (een pronostiek)

                Ik zal ook niet winnen, maar vond het wel fijn om te kunnen meedoen en daar gaat het toch om. Kijken wat je zelf hebt gepresteerd en zien wat het had kunnen worden.
                Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                Foto Lucky

                Comment


                • #23
                  Re: Thema Challenge Apr 08 PERFUME (een pronostiek)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                  Hey juppekes

                  Ik heb gestemd op parfum

                  Ik heb dan ook meegedaan

                  Maar of ik nu ga winnen, dat denk ik niet
                  toch maak je wel een kans hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment

                  Working...
                  X