Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Congrats Greyhorse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Congrats Greyhorse

    een heel verdiende ( ook verwachte ) overwinning. ik denk dat ik niet de enige was waarbij de moed in de schoenen zakte als jou inzending op de proppen kwam

    een dikke proficiat

    ook de top 3 zeker waar ze moeten zijn
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

    Comment


    • #17
      Re: Congrats Greyhorse

      Proficiat aan de top drie, verdiende plaatsen

      Comment


      • #18
        Re: Congrats Greyhorse

        Proficiat aan de winnaars en vooral aan Greyhorse.

        Comment


        • #19
          Re: Congrats Greyhorse

          Proficiat! Wat een pareltje, zoals nog enkele andere inzendingen trouwens.
          Als ik dat allemaal zie, dan besef ik nog maar eens te meer dat ik nog zooooo veel te leren heb. Een mens wil het allemaal zo snel kunnen, maar 't zal de schone deugd, geduld genaamd, zijn die de bovenhand zal nemen

          Mag ik eens vragen, Greyhorse en anderen, hoe je tot zo'n fantastisch resultaat komt. Is dat dan omdat je misschien met professioneel materiaal werkt? Of bewerk je die foto's nadien zo sterk? Dat rad bv uit Londen vind ik ook subliem. Zo scherp, zo'n kleuren, ... Echt, ik vind het super!
          Nogmaals proficiat. Ik kijk al uit naar de komende inzendingen voor het thema 'parfum'. Ik zal alvast m'n best doen om ook iets in te sturen.

          Greetz
          2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen

          Comment


          • #20
            Re: Congrats Greyhorse

            Oorspronkelijk geplaatst door diNnE Bekijk bericht
            Mag ik eens vragen, Greyhorse en anderen, hoe je tot zo'n fantastisch resultaat komt. Is dat dan omdat je misschien met professioneel materiaal werkt? Of bewerk je die foto's nadien zo sterk?
            Hi diNne, een noodzaak voor scherpe nachtopnames is toch een statief of bij gebrek daaraan een steunpunt waar je je camera op laat rusten. De meeste nachtfoto's hebben immers een langere sluitertijd, dus de minste beweging zorgt voor onscherpe foto's. Vandaar dat het gebruik van de zelfontspanner/timer of een afstandsbediening zeker kan helpen.

            Foto's nadien (zwaar) bewerken is in de challenge niet toegestaan.
            En professioneel materiaal heb je eigenlijk niet nodig. Ik was "maar" 8ste maar mijn foto is gemaakt met een hybride, dus geen spiegelreflex

            Misschien kan je hier ook iets mee :


            En succes bij de volgende challenge
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #21
              Re: Congrats Greyhorse

              Proficiat Greyhorse en ook aan de andere die ook een topper hebben ingezonden.
              Mvg Lucie
              Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.

              http://lucie-54.mijnalbums.nl/ en http://blog.seniorennet.be/lucie1952/

              Comment

              Working...
              X