Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dank je wel voor de felicitaties !
en aan alle mensen die mij een hoge score gegeven hebben !
Door de goeie comments op m'n foto had ik gehoopt in de top 3 te eindigen, maar de 1ste plaats is natuurlijk super
Ook nen welgemeenden proficiat aan 2 & 3; zeker ook kanshebbers.
Je zal zien dat de home pagina is verdeeld in 3 kaders.
Het bovenst kader is het kader waar de foto's zullen komen van de lopende Challenge. Om straks in de loop van de maand de deelnemende foto's te kunnen zien zal je moeten klikken op view pictures.
Om de foto's te zien in de volgorde van de Rating klik dan op het pijltje naast het optie kadertje order bij en kies voor Average Rating en klik vervolgens op GO.
Om de foto"s te zien van de voorbije Challenge Mar klik je in het middenste kader op het woord view pictures of op onderstaande link:
En bedenken dat ik blijkbaar enkele uren voor jou in dezelfde straat op enkele meters van diezelfde plaats voor de challenge nachtfoto's gemaakt heb van een andere (minder fotogenieke) Brugse brug (die het dus niet geworden is). Ik was er zo dichtbij en ik heb het plaatsje niet gezien. Verdikke toch
Ook van mij een dikke proficiat aan de winnaar en de vele andere mooie inzendingen deze maand! Ik heb deze maand maar liefst 5 tienen uitgedeeld en die staan tussen de eerste 10. (en zo kwistig ben ik normaal niet met de tientjes)
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment