Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge-suggestie : minimumgrootte ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Challenge-suggestie : minimumgrootte ?

Bij het bekijken van de huidige challenge (maar is ook al voorgevallen bij vorige edities), kwam ik een foto tegen (van een hond) waarvan ik dacht : jammer dat die zo klein is. De foto verliest aan waarde door zijn kleine afmetingen.
    Foto's van 200x300 zijn toch echt moeilijk te beoordelen en moeilijk te vergelijken met de andere inzendingen.

Zou het niet interessant zijn om aan de langste zijde toch minimum 600 pixels te vereisen en de "rules" in die zin aan te passen ?

Nog voorstanders (of tegenstanders) ?
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Re: Challenge-suggestie : minimumgrootte ?

Het zou de evidentie zelf zijn...
    Canon Eos 20D - Canon Lenzen EF-s 10-22m / EF-s 17-55 / L 28-300.
    En nog wat studiomateriaal en gerief voor sferische fotografie.

Comment

Helemaal mee eens...

zo'n "miniatuurfoto" gaat volgens mij altijd 'n lagere score krijgen dan ie verdient, enkel omdat ie zo moeilijk te beoordelen is...
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Absoluut mee eens dat der 'n minimumgrootte moet vastgelegd worden!
        'k Heb me altijd al afgevraagd waarom der enkel 'n max. grootte bepaald was.
        ~Lieve groetjes, Saskia~
        Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
        Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

Daar Ik de vraag ook opportuun vind heb ik een voorstel aan Sven overgemaakt tot eventuele aanpassing van de Rules Challenge in de zin zoals filipo het voorstelde.

Gelijktijdig heb ik ook de vraag gesteld om de aanpassing door te voeren dat de winnaars hun originele foto mogen overmaken tot een Max grote van 2 MB voor de uitprint van de winnende foto.

Dus even wachten of het mogelijk is om de aanpassingen door te voeren.

Bedankt filipo om met ons mee te willen denken tot verbetering van de kwaliteit van de Challenge.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Zo Sven heeft de nodige aanpassingen gedaan in de Rules van de Challenge.

Art 3 werd aangevuld met volgende tekst:

De afmetingen van de langste zijde van de foto van uw deelname moet minimum 600 pixels groot zijn.

Ook werd de vermelding voor het inzenden van de winnende foto als volgt aangepast:

De winnaar stuurt vervolgens zijn naam plus postadres met een maximaal 2 MB grote versie van de winnende foto naar moderator.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Perfect
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Working...
              X