Mijn gelukwensen aan EL Barto, diecie en GALLOSH voor hun behaalde podium plaatsen in de Challenge Jun 07 - Eenvoud.
Dit was mijn beoordeling welke ik El Barto overmiek onmiddellijk na het valideren van zijn ingezonden foto:
Beoordelingen Jun 2007
Deelnemer : EL Barto
Titel :Regendruppels
Een heel aparte foto waarvan het succes staat of valt bij het publiek of het bij dit publiek al dan niet in de smaak valt. Daarom ook moeilijk te voorspellen welke score deze foto zal halen in de Challenge.
Maar zeker een foto die 100% beantwoord aan de uitdaging “Eenvoud”
Heel wat sterke punten zijn terug te vinden in deze foto, namelijk:
· De eenvoud van zowel:
o Het onderwerp regendruppels
o De ondergrond of achtergrond
o Het abstracte willekeurig (min of meer herhalende) patroon
· Fotografisch
o De mooie zuivere scherpte
o De afwezigheid van hinderlijke reflectie
· Het speciaal effect
Door de gladde metaalachtige ondergrond tover je de regendruppels om tot een min of meer tinachtige gevallen soldeersel
Een foto die in de grafische wereld en bij grafische kunstenaars zeker geliefd zou zijn als een passende achtergrond.
Mijn felicitaties EL Barto blijkbaar lag deze eenvoudige maar heel aparte foto voor jouw gelukkig in de smaak van het publiek.
Dit was mijn beoordeling welke ik El Barto overmiek onmiddellijk na het valideren van zijn ingezonden foto:
Beoordelingen Jun 2007
Deelnemer : EL Barto
Titel :Regendruppels
Een heel aparte foto waarvan het succes staat of valt bij het publiek of het bij dit publiek al dan niet in de smaak valt. Daarom ook moeilijk te voorspellen welke score deze foto zal halen in de Challenge.
Maar zeker een foto die 100% beantwoord aan de uitdaging “Eenvoud”
Heel wat sterke punten zijn terug te vinden in deze foto, namelijk:
· De eenvoud van zowel:
o Het onderwerp regendruppels
o De ondergrond of achtergrond
o Het abstracte willekeurig (min of meer herhalende) patroon
· Fotografisch
o De mooie zuivere scherpte
o De afwezigheid van hinderlijke reflectie
· Het speciaal effect
Door de gladde metaalachtige ondergrond tover je de regendruppels om tot een min of meer tinachtige gevallen soldeersel
Een foto die in de grafische wereld en bij grafische kunstenaars zeker geliefd zou zijn als een passende achtergrond.
Mijn felicitaties EL Barto blijkbaar lag deze eenvoudige maar heel aparte foto voor jouw gelukkig in de smaak van het publiek.
Comment