Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Hedgehog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Proficiat Hedgehog

Mijn felicitaties voor deze schitterende foto waar je het gevoel van een lege ruimte weergeeft tot in het oneindige.

Vooral de sfeervolle belichting maakt van deze lege ruimte een beeld waar je de lengte en de kilte van deze lange gang aanvoeld.

Naast deze prachtige foto van de winnende foto had ik ook meteen een goed gevoel van vergane glorie bij het zien van de foto die zich als tweede plaatste.

De derde foto die een zekere gelijkenis vertoond met de winnende foto van deze maand onderscheid zich persoonlijk voor mij door de speciale kleur verlichting die deze lage ruimte oplicht.

Dus ook mijn felicitaties voor dare2fly en Mordred.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Re: Proficiat Hedgehog

yep Proficiat voor de winnaar , en bedankt voor de goeie comments op mijn foto.
    1e maal 3de

-M-
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

Comment

Bedankt Spooky,

Ikzelf had het niet verwacht. Doch het is een aangename verrassing.

De foto's van Mordred en Dare2fly hadden eveneens 1ste kunnen worden, want ze behoren inderdaad bij de top.

Dan had ik nog een vraagje over de 'rules':
      De winnaar stuurt vervolgens zijn naam plus postadres met een maximaal 1 MB grote versie van de winnende foto naar ...

Mijn foto is zo'n 2,3MB. Om geen kwalitietsverlies te hebben, vroeg ik mij af of dit ook aanvaard wordt ?
      Alvast bedankt.
      Jan
      palenta !!

Comment

Van harte proficiat Hedgehog.
        Ik had het wel verwacht

Het was even wennen om de uitslag niet de eerste van de maand te hebben...

Wat de beperking van de grootte van de file betreft, dacht ik dat dat (vroeger) vooral om praktische redenen was : de bestelling gebeurde via diskette. Nu is die beperking misschien niet echt meer nodig ? Spooky zal dat wel even nagaan.
        Hoe het ook zij, pendragon zal je alleszins ook kunnen bevestigen dat de kwaliteit zelfs met een 1MB-file, ook goed is ...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

@ to Hedgehog,

Op je vraag naar waar je de foto mag opsturen geef ik je het adres:

De winnaar stuurt vervolgens zijn naam plus postadres met een maximaal 1 MB grote versie van de winnende foto naar moderator.challenge@belgiumdigital.com.

Voor wat de grote van het bestand van de foto betreft zal dit vermoedelijk wel de reden zijn welke filipo aanhaald. Alhoewel ik toch even zal navragen bij de Mods of dit enkel en alleen de reden is welke filipo aanhaalde. Je moet weten de foto wordt verstuurd per mail. Het zou best mogelijk kunnen zijn dat om de mailbox van de ontvangers niet onnodig te belasten of te blokeren dat deze limiet wordt aangehouden.

Maar ik zal eens navraag doen en laat je in ieder geval het resultaat van mijn navraag hier horen.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Proficiat Hedgehog!

Aangezien in vrij ben mijn mening te uiten vind ik de manier van stemmen deze maand toch wat zwakjes.

Ik neem als voorbeeld mijn eigen foto en die foto van het luciferdoosje (geen belediging voor de fotograaf uiteraard). Wat mij stoort hieraan is dat de foto van gewoon een luciferdoosje meer punten heeft dan mijn foto. (die met dat legoventje) Al wat ik eigenlijk wil weten is wat er zo 'slecht' is aan mijn foto.

m.v.g.
            Fujifilm Finepix S5600
            Bezoek ook eens mijn blog.
            http://matthiasdm.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthiasdm Bekijk bericht
              Proficiat Hedgehog!

Aangezien in vrij ben mijn mening te uiten vind ik de manier van stemmen deze maand toch wat zwakjes.

Ik neem als voorbeeld mijn eigen foto en die foto van het luciferdoosje (geen belediging voor de fotograaf uiteraard). Wat mij stoort hieraan is dat de foto van gewoon een luciferdoosje meer punten heeft dan mijn foto. (die met dat legoventje) Al wat ik eigenlijk wil weten is wat er zo 'slecht' is aan mijn foto.

m.v.g.
              Het is niet omdat je bv weinig punten haalt dat je foto niet ok kan zijn, sommige fotos hebben naar mijn mening te weinig of teveel punten. Daarvoor dient het systeem he, maar in het algemeen gesproken zit de nr1 toch meestal bij mijn top5 ook. Creativiteit van je foto is niet slecht, maar ik vind de kwaliteit van de foto persoonlijk wat minder. Gaan vergelijken met een andere foto heeft geen zin.
              Wat maakt het trouwens uit of je 5de,15de of 25ste bent.
              Ik denk persoonlijk dat je de challenge wat te zwaar opneemt, ik probeer er juist uit te leren en doe daarom ook zo vaak mogelijk mee.
              Je begint meer te letten op zaken als je aan de challenge meedoet

-M-
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

Comment

Ook van mij proficiat aan de drie podiumplaatsen ,voor mij waren jullie zeker bij de sterkste inzendingen .Groetjes G.

Comment

En van mij ook de gelukwensen aan de podiumbeesten.
                  Het was weer een leerrijke Challenge
                  Vriendelijke groeten van Pyper
                  (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

Comment

Ook ik wil even Hedgehog en Mordred proficiat wensen met gehaalde prestaties.dat zij bij de top 5 zouden zijn was ik vast van overtuigd, dat ik er zelf zou bij zijn eigenlijk niet
                    Ook wens ik iedereen veel inspiratie voor de challenge van deze maand en hoop dat er weer vele technische hoogstandjes bij zijn.
                    veel succes
                    Mijn Fanpagina
                    Mijn website
                    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

@ number 1 deze maand, maar ook aan Dare2fly en Mordred, een dikke proficiat gewenst met jullie podiumplaatsen.

Stampers

Comment

Proficiat aan Hedgehog, Dare2fly en Mordred met jullie sterke inzendingen

@ KoRi: nu zou ik wel eens willen weten hoe je dat blauwe ding gemaakt hebt
                        BD0723BE

Comment

Proficiat Hedgehog, mooi gedaan hij was voor mij meteen favoriet , ook de voor spelling 2 en 3 was goed mooi gedaan Dare2fly en Mordred ook voor jullie

Comment

Bedankt voor al het lof mensen.
                            palenta !!

Comment

Ook van mijn kant een felicitatie aan Hedgehog, jouw foto was mijn derde keuze!
                              Groets, Gerhard
                              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Working...
                              X