Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge off-line ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Challenge off-line ?

Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
    Zo iedereen zal vermoedelijk wel gemerkt hebben dat de Challenge terug online is.

Tot onze spijt stellen we vast dat er bij het heropstarten 8 foto’s verloren zijn gegaan. We hebben voorlopig 30 deelnemende foto’s terwijl er volgens mijn gegevens bestand
    38 deelnemers hun foto inzonden.

Daarom doe ik een oproep aan zij waarvan de foto niet meer voorkomt in de
    Challenge hun foto terug te uploaden.

Het inzenden van foto’s voor deze Challenge wordt uitzonderlijk verlengt tot en met 06 Jun 07. Dit betekend dat het inzenden van deelnemende foto’s zal worden afgesloten op 28 Mei 07 om 23u59 uur.

De personen waarvan de foto is verdwenen zal ik persoonlijk verwittigen per PM bericht.

Ook zal je merken dat het probleem welke we kenden voor het stilvallen van de server namelijk de moeilijkheid met het geven van punten spijtig nog niet is opgelost.

Maar Sven en Christian hebben uiteraard de prioriteit gelegd op het terug online krijgen van de Challenge waardoor uiteraard het probleem met punten geven op de tweede plaats werd gebracht.

Ik wil alvast Sven en Christian danken voor het vele werk dat ze moesten verrichten om de Challenge zo snel terug op gang te krijgen. We mogen niet vergeten dat Sven en Christian naast de Challenge ook nog een normale dagtaak en een gezinsleven hebben. Dus ze verdienen toch wel even in de bloemetjes gezet te worden.

Dus hebben we ook alle begrip dat het oplossen van het probleem met het geven van punten eventjes wordt uitgesteld en gunnen Sven en Christian even wat rust.
    Prima , idd cyberspace VREET aan je tijd!!

-M-
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

Comment

... en het sorteringsprobleem zou ook moeten zijn opgelost ...
      Sven
      --
      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Ongelooflijk maar inderdaad het geven van punten is terug aangenamer.

We hebben geluk met mannen zoals Sven en Christian.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Working...
        X