Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge off-line ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Challenge off-line ?

Vrijdagnamiddag , 14u37

Bij de challenge-pagina komt mijn internet explorer me een foutboodschap geven. Bij de andere forums op BD werkt alles perfect.

Ben jij iets van onderhoud aan 't doen, Spooky ?
    Groeten,
    Geert

Re: Challenge off-line ?

16u08, en alles is weer ok
    Groeten,
    Geert

Comment

Neen hoor ghrm ik was zelfs niet thuis toen jij problemen had.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Tja, het zal dan toch misschien met die upgrade te maken hebben waarover je spreekt in de andere thread die gaat over het verspringen naar de eerste foto bij het kwoteren.

Gisteren en deze middag kon ik de challenge goed bekijken.
        Nu gaan alle forums weer open behalve ......de challenge....

Iets voor de informatici !
        Groeten,
        Geert

Comment

verdorie, ik kan ook de challenge niet openen en dus mijn foto niet uploaden,
          jammer.
          Logic brings you from A to B,
          Photography brings you everywhere.

Comment

Klopt, de server waar de challenge op staat/stond, is vandaag gecrashed, na enkele oplappogingen dit weekend, tevergeefs. Servertje is voor de vuilbak vrees ik (wat niet zo erg is, want het was al een oud beestje).

De site wordt gemigreerd naar een nieuwe server (krachtiger, meer betrouwbaar, ...) en zal dan weer online komen. Om de challenge niet langer offline te houden, ga ik een offline backup gebruiken (de backup van deze nacht kan ik anders maar gaan halen overmorgen), dus iedereen die tussen vrijdag en deze ochtend zijn foto heeft geupload, wordt verzocht dit opnieuw te doen.

PS: De challenge is zomaar niet te herstellen, ik wacht even op advies van de programmeur. Hopelijk krijgen we de challenge zo snel mogelijk online, maar reken toch no wel op een dag of twee niet beschikbaar...

Met dank voor jullie begrip,
            Sven
            Last edited by Sven; 22 mei 2007, 00:04.
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Succes mannen bij het heropstarten
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Ik hoop ook dat de server snel gefixt is, ik wou vandaag mijn foto uploaden...

cya

Comment

Ik heb mijn foto kunnen uploaden maandagavond 21/05/2007, maar nog niet kunnen zien na valideren. Zal ik deze nu opnieuw moeten doorsturen ?

Comment

Ik heb 2 foto's ontvangen waarvan ik de kans niet kreeg ze nog te valideren. De server was al stuk voor ik de foto's kon valideren.

We zullen eerst moeten afwachten wanneer de Challenge terug online is. Indien nodig verlengen we de datum van inzending zodat iedereen nog de kans krijgt om zijn foto in te sturen. In het slechtste geval laten we deze Challenge gewoon doorlopen in de maand juni.

Maar ik wacht gewoon rustig af hoe Sven en Christian er in slagen deze pech te verhelpen. Laten we hen alvast veel succes wensen bij deze toch niet zo'n eenvoudige karwei.
                    Spookys Fotoweb

Comment

Bedankt voor de info.
                      Ik zat hier ondertussen ook al met "m'n ei" over hoe en wanneer de foto up-te-loaden...
                      Wel een mooie opdracht, hoewel "lentekriebels" mijn voorkeur was.

Sterkte aan de IT-mensen! Het is niet zo vanzelfsprekend dat alles met een paar klikken op ons scherm komt.

Mvg,
                      Patrick
                      Wat je niet probeert, dat weet je niet...

Comment

Om 2h30 deze nacht is de Heilige Geest over Oosterzele neergedaald en heb ik de verlichting mogen meemaken. Plots gezien wat er verkeerd was en (hopelijk) is de challenge nu weer in orde.

Als je je foto niet kan vinden (upgeload tussen vrijdag en maandag ongeveer), dan zal je die spijtig genoeg nog eens moeten uploaden.

Om de personen die door de downtime vertraging hebben opgelopen tegemoet te komen, hebben we de challenge van deze maand enigzins verlengd (normaal was morgen de laatste dag om te uploaden).
                        De extra dagen nemen we dan wel af van de volgende maand, zodat we dan weer synchroon lopen met de maanden.

Uitzonderlijk zijn dit de afsluitingsdata voor de challenge van deze maand:

Start Date: 1/05/2007
                        End Date: 5/06/2007
                        (upload your photo before 29/05/2007)

mvg,
                        Sven
                        Last edited by Sven; 23 mei 2007, 12:25.
                        --

Comment

Allez, mirakels zijn dus blijkbaar toch mogelijk

Bedankt Sven voor het geleverde werk
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Wanneer je geloof sterk genoeg is, dan is alles mogelijk (zou de plaatselijke pastoor allicht zeggen)

Sven
                            --

Comment

Zo iedereen zal vermoedelijk wel gemerkt hebben dat de Challenge terug online is.

Tot onze spijt stellen we vast dat er bij het heropstarten 8 foto’s verloren zijn gegaan. We hebben voorlopig 30 deelnemende foto’s terwijl er volgens mijn gegevens bestand
                              38 deelnemers hun foto inzonden.

Daarom doe ik een oproep aan zij waarvan de foto niet meer voorkomt in de Challenge hun foto terug te uploaden.

Het inzenden van foto’s voor deze Challenge wordt uitzonderlijk verlengt tot en met 06 Jun 07. Dit betekend dat het inzenden van deelnemende foto’s zal worden afgesloten op 28 Mei 07 om 23u59 uur.

De personen waarvan de foto is verdwenen zal ik persoonlijk verwittigen per PM bericht.

Ook zal je merken dat het probleem welke we kenden voor het stilvallen van de server namelijk de moeilijkheid met het geven van punten spijtig nog niet is opgelost.

Maar Sven en Christian hebben uiteraard de prioriteit gelegd op het terug online krijgen van de Challenge waardoor uiteraard het probleem met punten geven op de tweede plaats werd gebracht.

Ik wil alvast Sven en Christian danken voor het vele werk dat ze moesten verrichten om de Challenge zo snel terug op gang te krijgen. We mogen niet vergeten dat Sven en Christian naast de Challenge ook nog een normale dagtaak en een gezinsleven hebben. Dus ze verdienen toch wel even in de bloemetjes gezet te worden.

Dus hebben we ook alle begrip dat het oplossen van het probleem met het geven van punten eventjes wordt uitgesteld en gunnen Sven en Christian even wat rust.
                              Spookys Fotoweb

Comment

Working...
                              X