Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe groot is de impact van het geven van enkel 1'tjes ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Hoe groot is de impact van het geven van enkel 1'tjes ?

    Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
    Heb je idd het reglement niet gelezen en blijk je een ongeldige foto ingezonden te hebben
    Wordt elke foto niet gevalideerd voor dat deze online komt?
    Dan zou een ongeldige foto toch nooit zichtbaar mogen geweest zijn?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #47
      Re: Hoe groot is de impact van het geven van enkel 1'tjes ?

      jawel hoor VerSeg Normaal wordt elke foto gevalideerd alvorens de foto wordt geplaatst. Maar je moet weten bij het valideren kunnen er altijd menselijke fouten de oorzaak zijn waardoor een foto toch wordt geplaatst.

      Bij de foto waar het hier om gaat was er geen exif toegevoegd. Normaal had ik ook wel ergens het gevoel dat de foto zomers overkwam. Maar dit gevoel was niet voldoende om de foto te weigeren. Gezien de inzender best mogelijk ergens kon bevinden in een land waar het nu zomer is (best wel onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk). De fout welke ik begin bij de validatie is dat ik pas goed besefte dat het bij deze foto vermoedelijk ging om een archief foto toen ik de eerste commentaren las.

      Het enige wat ik dan nog kan doen is de deelnemer verzoeken mij de datum van opname via exif te laten geworden.

      Maar op dit verzoek reageerde de inzender gewoon niet. Het niet reageren staat voor mij dan gelijk aan toegeven van de fout. Dus in dit geval toegeven dat het hier ging over een archieffoto.
      Last edited by spooky; 1 april 2007, 11:40.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment

      Working...
      X