Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

volgens ups is mijn leveringske deze middag afgeleverd bij en ondertekend door een buurman. Ben eens benieuwd of het daadwerkelijk zo is na die wilde maar betreurenswaardige verhalen die ik hier al gelezen heb.

In alle geval, nog nooit problemen met ups (corné) of taxipost (topfoto). Mij hoor je voorlopig nog niet klagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
      Dat kan Corne niet beloven zolang hij de STANDARD verzending kiest ...

UPS Standard
      Een snelle, betrouwbare en voordelige service voor minder dringende zendingen
      raar dan als ze op hun tracing site aangeven dat het de 9de komt dat het dan de 10de komt eh

als gij ergens de 10 de afspreekt om foto's te gaan trekke van een trouw gade gij ook den 11de?

ik nie ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
        raar dan als ze op hun tracing site aangeven dat het de 9de komt dat het dan de 10de komt eh

als gij ergens de 10 de afspreekt om foto's te gaan trekke van een trouw gade gij ook den 11de?

ik nie ze
        Neen ... da's waar ...

Maar als ik zeg dat ik zeker in de loop van de week eens zal binnen springen en dat er kans is dat dit morgen zou kunnen zijn als ik op tijd ben ... verwacht je mij dan met zekerheid morgen?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

ik weet waar je naar toe wil maar daar haal je je gelijk niet bij mij ( sorry)

kan het ook wel begrijpen dat de pakjes dienst niet overal op tijd kan zijn ( files,fouten die evt gebeuren) maar bij zoveel mensen en dan verschillende dagen te laat...

het pakje moest btw veel eerder dan 6-1 zijn opgehaald, std service of niet, ze hebbe daar gewoon ff ligge klooien door fouten door personen die niet bekwaam waren in hun job(die vakentiewerkers dus )

goed, corne zegt dat het niet gauw voor komt,dus we zulle ze dan maar een kans geven om de volgende zending af te leveren

Comment

heb toch es gevraagd aan die gast hoe da kwam da da 4 dagen duurt eer da van nederland naar hier komt...
            Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
            EINDHOVEN, BEST, NL 09/01/2006 10:35 's morgens PICKUP SCAN
            NL 06/01/2006 7:16 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED
            De 6e is een vrijdag, de 9e een maandag ...
            Voor standaardverzendingen wordt er in het WE niets geleverd ...

BILLING INFORMATION RECEIVED => de aanvraag tot ophaling van het pakket ...
            PICKUP SCAN => ophalen van het pakket ...
            Opgehaald op 09 en geleverd vandaag de 10e ... dus dan toch niet zo lang onderweg?

Of tel jij geen WE mee?

En wanneer heeft de afzender "echt" de aanvraag tot ophaling van een pakket gedaan en voor wanneer?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Mijn pakje is vandaag ook geleverd .

Omdat ik zelf niet thuis was, is het pakje afgeleverd bij de buren, en stak er hier een briefje in de bus waarop vermeld was waar ik het pakje kon gaan halen .
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Pakje keurig bij de buren afgeleverd, alleen heb ik corné al moeten contacteren, want er stak de verkeerde lens in: een canon 100mm 2.8 ipv de 17-40

Dus als er hier toevallig iemand is die de 17-40 ontvangen heeft ipv zijn 100mm 2.8, laat mij iets weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                  Pakje keurig bij de buren afgeleverd, alleen heb ik corné al moeten contacteren, want er stak de verkeerde lens in: een canon 100mm 2.8 ipv de 17-40

Dus als er hier toevallig iemand is die de 17-40 ontvangen heeft ipv zijn 100mm 2.8, laat mij iets weten
                  Hier zat er wel een 17-40 f4 L in het pakje, maar die had ik ook besteld.
                  (Ik heb dus de juiste lens gekregen .)
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                    Dan mag je 's anderendaags je pakje zelf gaan afhalen, maar niet in het postkantoor van m'n dorp, neen, wel in Herentals, 15 km verder.
                    En dan mag ik nog van geluk spreken, volgens de postbeambte zouden de pakketten in de toekomst naar Wommelgem of Antwerpen verhuizen.

Blijkbaar hoor je van alle pakjesdiensten wel dezelfde ervaringen.
                    Op het kaartje dat in je brievenbus stak, stond en telefoonnummer van het depot, en als je daarheen belt, kun je een andere afspraak voor levering maken. Je moet er dus niet noodzakelijk heen. Trouwens voor mij is de depot 65 km rijden, dus je moet nog niet te veel zeuren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                      Hier zat er wel een 17-40 f4 L in het pakje, maar die had ik ook besteld.
                      (Ik heb dus de juiste lens gekregen .)
                      Corné heeft het weer eens snel afgehandeld, prima service dus! De 17-40 ligt normaal te wachten op zijn nieuwe eigenaar bij mijn buurman. UPS heeft het dus netjes afgeleverd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                        Corné heeft het weer eens snel afgehandeld, prima service dus! De 17-40 ligt normaal te wachten op zijn nieuwe eigenaar bij mijn buurman. UPS heeft het dus netjes afgeleverd
                        kleine bevestiging: de levering is goed verlopen, ben nu de trotse eigenaar van een 17-40 elleke. Wederom een positieve ervaring met ups.

Comment

vergeet ik er nog aan toe te voegen dat ook corné een prima vent is, die een prima service levert. Hij heeft zelfs een geldbedrag cash in de zending gestopt zodat ik de retourzending (via aangetekende post) niet zelf dien te betalen.

Schitterend gewoon... corné rulezzz wat mij betreft.

Comment

vanmorgen mijn pakket gehad van ups, zou verdikke tijd worden

heb toch es gevraagd aan die gast hoe da kwam da da 4 dagen duurt eer da van nederland naar hier komt...
                            wist hij natuurlijk niet,hij zei alleen dat 't heel druk was
                            geen ups meer voor mij als het mogelijk is om via dpd of fedex* te versturen(* ne goeie kennis werkt als koerier daar en heb mijn pakjes altijd op tijd daar )
                            Lolz fedex. Zoals al eerder gezegd iedere koerierdienst heeft zijn problemen.
                            Voor mij (eigelijk schoonpa) geen fedex meer. Die heeft zijne laptop eens terug moeten sturen voor een herstelling aan de netwerkpoort. Ze gingen net ne maand op vakantie dus ideale moment om de laptop te laten oppikken en alles werd geregeld door het bedrijf dat em zou herstellen. Die laptop wordt opgehaald en een dag later vertrekken zij dus. 2 dagen daarna worden ze in het midden van de nacht opgebeld door het bedrijf dat de laptop zou herstellen (op vakantie in de States) "ja meneer der is hier een doos aangekomen met een steen in". Laptop gepikt dus. Maar het ergste van al vond ik nog dat ze maar alle schuld van zich af proberen te schuiven. Zo van "voor hetzelfde geld heeft u die steen der zelf in gestoken" enz.. Uiteindelijk heeft ie van het bedrijf dat em zou herstellen een nieuwe gekregen een betere waar die niks voor heeft moeten bijbetalen omdat ie ondertussen al 3 maand zonder laptop zat.

Ik zat eens te wachten op ne nieuwe pc van Dell en toen ik thuis kwam stak der een briefke in de bus dat er niemand thuis was en blabla. Ik was ook niet thuis maar omdat ik de persoon ken die voor ups bij ons in de buurt rondrijd (klant van me) heb ik es gekeken als ik daar toevallig ne GSM nr van had. Ik heb die toen opgebeld en gevraagd als die toevallig een pakketje moest leveren op mijn priveadres en ja hoor. Ik heb toen vriendelijk gevraagd als die dat niet effe in de zaak kon afleveren en dat was geen probleem. Dus ik doe graag zaken met UPS
                            Last edited by Macdude; 15 januari 2006, 17:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macdude
                              Lolz fedex. Zoals al eerder gezegd iedere koerierdienst heeft zijn problemen.
                              Voor mij (eigelijk schoonpa) geen fedex meer. Die heeft zijne laptop eens terug moeten sturen voor een herstelling aan de netwerkpoort. Ze gingen net ne maand op vakantie dus ideale moment om de laptop te laten oppikken en alles werd geregeld door het bedrijf dat em zou herstellen. Die laptop wordt opgehaald en een dag later vertrekken zij dus. 2 dagen daarna worden ze in het midden van de nacht opgebeld door het bedrijf dat de laptop zou herstellen (op vakantie in de States) "ja meneer der is hier een doos aangekomen met een steen in". Laptop gepikt dus. Maar het ergste van al vond ik nog dat ze maar alle schuld van zich af proberen te schuiven. Zo van "voor hetzelfde geld heeft u die steen der zelf in gestoken" enz.. Uiteindelijk heeft ie van het bedrijf dat em zou herstellen een nieuwe gekregen een betere waar die niks voor heeft moeten bijbetalen omdat ie ondertussen al 3 maand zonder laptop zat.

Ik zat eens te wachten op ne nieuwe pc van Dell en toen ik thuis kwam stak der een briefke in de bus dat er niemand thuis was en blabla. Ik was ook niet thuis maar omdat ik de persoon ken die voor ups bij ons in de buurt rondrijd (klant van me) heb ik es gekeken als ik daar toevallig ne GSM nr van had. Ik heb die toen opgebeld en gevraagd als die toevallig een pakketje moest leveren op mijn priveadres en ja hoor. Ik heb toen vriendelijk gevraagd als die dat niet effe in de zaak kon afleveren en dat was geen probleem. Dus ik doe graag zaken met UPS
                              wa heeft da nu met fedex te maken?

is die laptop nu gepikt door fedex of.... dan diende ik toch klacht in zenne

ik heb daar ne maat die mijn pakskes komt halen en zelf rondbrengt (handig zo'n gratis pakjesdienst )
                              ligt er natuurlijk aan waar en 't is niet altijd snel want hij komt niet iedere dag op dezelfde plekken eh

Comment

wa heeft da nu met fedex te maken?

is die laptop nu gepikt door fedex of.... dan diende ik toch klacht in zenne
                                Eeuuh laptop wordt opgehaald door fedex en levert ne steen af tja ik snap ook niet wat fedex der mee te maken heeft

En wat had ge gedacht tuurlijk is der klacht ingediend.

Comment

Working...
                                X