Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

en UPS heeft weer een slachtoffer gemaakt

zit de hele dag vanachter mijn bureau door 't raam te turen, wachtend op m'n lenspakje. ik ben er absoluut zeker van geen ups-kerel gezien te hebben rond 14u, en al even zeker toen wel degelijk achter bureau te zitten.

en toch zegt de tracker doodleuk dat pakje om 14u niet afgeleverd kon worden en tweedemaal 'aangeboden' zal worden.

ik vind dit e-norm achterbaks. en vrees al voor de behandeling van hun pakjes. terwijl ik er verdorie wel een 10 euro voor betaal.

dat er es iets fout loopt kan ik best begrijpen, maar met zo'n aanpak heeft ups het to-taal verkorven. ik heb boze mail naar corne gestuurd, naar 3 emailadressen bij ups, en nu kom ik hier beetje klagen. ups is slecht, bad, evil, meneer zoekmachine. nog tips?

Comment

vraag eens aan Corne of hij hier in dat Belgenlandje ook geen winkle wil openen.
      Net zoals Konijn dat gaat doen in Turnhout.
      Dan kunne we gebruik maken van de goeie oude post die wel langskomt.
      Allee moet toch langskomen he met de belastingbrieven en al ons anderre rekeningen

Grts
      Formatje

Comment

18-03-2006 lens besteld bij Foto Konijnenberg in NL
        En vandaag 22-03-2006 klokslag 12.00 uur bestlling aan deur afgegeven door DPE paketjesdienst in België.
        Sneller kan een mens toch niet verlangen
        Nu hopen dat er eens beter weer aankomt
        Kan ik mijn speeltje gaan testen.

Grts
        Formatje

Comment

GRRRRR .....

Hier dus ook UPS perikelen .....

Afgelopen maandag krijg ik een mailtje van UPS, voorziene leverdatum 20-03-2006. Niets dus.

Dinsdag, niets

Woensdag niets, ....

Gisteren zelf even gebeld, pakketje is volgens UPS nog niet afgehaald bij de verzender ....

Vrijdag, niets ....

Tracking systeem trekt op geen k***en ..... Bij DHL heb ik nog NOOIT negatieve ervaringen gehad, bij UPS is dit konstant ....

Ook Taxipost scoort hoger dan UPS, zelfs met verzendingen naar Kroatie of Frankrijk ....

Comment

Nog nooit problemen gehad met UPS ...
            Je moet er wel ook rekening mee houden dat als je iets aan de laagste prijs verstuurt zonder voorrang dat je dan ook niet de snelste dienst moet verwachten.
            Veel hangt ook af van diegene die het verzendt ... je kan vragen wanneer iets opgehaald moet worden ...

Laatste pakje dat ik hier kreeg was echter via DHL en ik heb bijna iemand moeten vermoorden voor ik het pakje had ...
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X