Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

    ik ben 't eigelijk ook beu zenne... als ik de volgende spulle aankoop (die zeker bij corne zulle zijn) ga'k toch ne keer vragen of hij ze niet gewoon met de post kan opsturen, gewone post trekt op geen kl*, maar hun pakjes service is wel ok en veel goedkoper dan ups en dergelijke, en 't gaat met de leuke huidige upsvertraging even snel )


    zooi!

    Comment


    • #47
      Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

      Hier zou één van de volgende dagen ook een pakje van Corné afgeleverd moeten worden via UPS.
      Als ik dit hier allemaal lees, dan hoop ik dat het hier misschien toch allemaal goed afloopt .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #48
        Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

        Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
        ik wacht hier ook nog op een pakket van ups ( besteld bij corne..)
        zou vorige week dus al geleverd moeten zijn en kreeg donderdag inneens een trackingmail van ups dat hij nu vandaag (9-1) zou moeten geleverd worden...
        nog altijd niks gezien
        k*tzooi , zoveel dokken voor ups en dan niet eens tijdig kunne leveren

        ze kenne daar precies ook nie veel van distributie
        volgende keer laat ik 't gewoon door de post leveren
        Oorspronkelijk geplaatst door EVA
        Net zoals mijn voorganger zit ik vandaag al de hele dag te koekeloeren op UPS, zonder resultaat , bestelling van corne ging vandaag geleverd worden, gelukkig, of toch niet was ik ziek thuis vandaag.
        Voor mij nooit nog een pakjesdienst, heb in 't verleden nogal probs gehad met die clojo's, ik hoop dat er andere mensen zijn die betere ervaringen hebben.
        Twee van bij Corne ...

        Ik zou eerder eens zien of hij ze standaard verstuurd heeft of express.
        Het uur van afgifte heeft ook nog eens een groot belang in de verwerktijd ... afgegeven na een bepaald uur komt er al een dag bij.

        Een pakket via UPS versturen kan heel goedkoop zijn als het niet dringend is ... de kosten verminderen dan wel maar je pakket wordt niet met voorrang behandeld en niet gegarandeerd binnen een bepaalde tijd geleverd. Veel afzenders beloven een snelle levering maar als ze het met de goedkoopste formule versturen (om geld te winnen) dan kan je nog langer wachten dan gehoopt.
        Uit ervaring kan ik zeggen dat pakjes verzonden uit een buurland met de meeste bedrijven tot 3 à 4 dagen onderweg kunnen zijn als je voor hun goedkoopste formule kiest. Heb je geluk, dan is dit eveneens de dag erop.

        Dus niet altijd ligt het aan de transporteur dat een pakket iets langer zet om aan te komen ... welke service heeft de afzender gekozen?

        --------------------
        UPS Standard

        Een snelle, betrouwbare en voordelige service voor minder dringende zendingen

        Betrouwbare vastgestelde aflevering binnen Europa

        Geschatte aflevering op de dag nauwkeurig
        De ideale keuze als de snelheid in evenwicht moet zijn met de kosten
        Diverse retourservices beschikbaar met UPS Standard voor het retoursegment

        Voordelen

        Voordelige en betrouwbare dekking van bijna heel Europa
        Ideaal als zendingen minder dringend zijn maar de planning nog steeds belangrijk is
        Transittijden variëren van één tot zeven dagen, afhankelijk van de afstand
        Exacte transitgegevens zijn beschikbaar via de kaarten voor transittijd in Europa, Tijd en kosten berekenen, of telefonisch bij UPS

        --------------------

        UPS Express

        Aflevering de volgende morgen binnen Europa en snelle aflevering over de hele wereld

        Vastgesteld aflevertijdstip 10:30 uur / 12:00 uur

        Gegarandeerde aflevering (zoniet krijgt u uw geld terug) de volgende morgen op meer dan 70% van alle bedrijfsadressen in het land, de EU, Noorwegen, Zwitserland en Liechtenstein om 10:30 uur of uiterlijk 12:00 uur.

        Voordelen

        Betrouwbare en efficiënte aflevering binnen één of twee dagen, afhankelijk van het land van bestemming
        Krachtige functies voor online en draadloos traceren
        Aflevering op zaterdag beschikbaar
        Economisch alternatief voor UPS Express Plus
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #49
          Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

          verseg allemaal wel mooi en wel maar :

          de vorige zending was gratis verzneding ( bedrag meer dan 750€) en dan zou je denken dat hij een tragere,goedkopere bezorging kiest omwille van de redene die je opnoemt, was ook op 2 dagen na betaling hier...

          deze zending was minder dan 750€(een lensje) en daar heb ik verzending voor betaald, dan zou je verwachten dat het toch sneller gaat...

          deze zending zou dinsdag ten laatste woensdag geleverd zijn en ik heb ze nog niet... ( 't is nederland - belgie en niet timboektoe-jamaica eh )

          er zit gewoon iets mis met die ups firma/distributie hier...
          that's it!

          Comment


          • #50
            Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

            Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
            maar hun pakjes service is wel ok en veel goedkoper dan ups en dergelijke, en 't gaat met de leuke huidige upsvertraging even snel )
            Ik heb ook al veel pakjes verstuurd met de Post en nooit problemen gehad maar wat de prijs betreft ... ze zijn goedkoper als UPS als je het pakje niet-verzekerd verstuurt. In binnenland versturen ... vandaag afgeven bij de Post en morgen of overmorgen geleverd ... bijna altijd (behalve als er een WE of feestdag tussen zit natuurlijk) ...
            Met de Post moet je wel geluk hebben dat je thuis bent als het pakje komt en dat de postbode zin heeft om te bellen ... de levertijd zelf is anders wel redelijk correct.
            Ontvangen van pakjes per Post heeft wel al ellende opgeleverd, zie hoger ... maar da's een ander punt.
            Last edited by VerSeg; 9 januari 2006, 17:50.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #51
              Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

              Hmmmmmmm,

              ...kent iemand het transportbedrijf "VAN GENDT & (spoor)LOOS" ?

              gr,

              Christophe
              Canon 40D + Lots of Glass

              Comment


              • #52
                Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                Oorspronkelijk geplaatst door scalll
                De verkoper wou zelfs gratis leveren met UPS, maar heb vriendelijk bedankt en wat meer betaald om met de post te leveren..
                Indien je dan niet thuis bent, is het gewoon naar je dichtbijzijnde postkantoor lopen & voila daar is je pakje...
                Andere ervaringen met Taxipost hier. Ook de ganse dag thuis geweest, niemand gezien. Komt iemand die op de hoek van de straat woont me een kaartje brengen dat bij haar in de brievenbus stak. Dat is niet alleen een verkeerd huisnummer, maar ook nog eens een verkeerde straat.
                Dan mag je 's anderendaags je pakje zelf gaan afhalen, maar niet in het postkantoor van m'n dorp, neen, wel in Herentals, 15 km verder.
                En dan mag ik nog van geluk spreken, volgens de postbeambte zouden de pakketten in de toekomst naar Wommelgem of Antwerpen verhuizen.

                Blijkbaar hoor je van alle pakjesdiensten wel dezelfde ervaringen.
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #53
                  Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                  Andere ervaringen met Taxipost hier. Ook de ganse dag thuis geweest, niemand gezien. Komt iemand die op de hoek van de straat woont me een kaartje brengen dat bij haar in de brievenbus stak. Dat is niet alleen een verkeerd huisnummer, maar ook nog eens een verkeerde straat.
                  Dan mag je 's anderendaags je pakje zelf gaan afhalen, maar niet in het postkantoor van m'n dorp, neen, wel in Herentals, 15 km verder.
                  En dan mag ik nog van geluk spreken, volgens de postbeambte zouden de pakketten in de toekomst naar Wommelgem of Antwerpen verhuizen.

                  Blijkbaar hoor je van alle pakjesdiensten wel dezelfde ervaringen.
                  Verschillende keren met post laten leveren, nog geen problemen gehad..
                  De pakjes waren steeds aanwezig bij het dichtsbijzijnde postkantoor (Ninove 3km).
                  Maar ervoor thuis blijven doe ik zeker ook niet meer, ik wacht gewoon af op het briefje...

                  Comment


                  • #54
                    Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                    hier de gegevens van mijn tracking nr : ( zu vorgie week woensdag ten laatste geleverd zijn geweest bij mij thuis....


                    Status: Afhaling

                    Verzonden naar: HOUTHALEN, BE
                    Verzonden of
                    gefactureerd op: 06/01/2006

                    Trackingnummer: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
                    Soort service: STANDARD
                    Gewicht: ,60 Kg



                    Voortgang Pakket:


                    Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
                    EINDHOVEN, BEST, NL 09/01/2006 10:35 's morgens PICKUP SCAN
                    NL 06/01/2006 7:16 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED


                    Traceerresultaten verstrekt door UPS: 09/01/2006 1:59 's middags Eastern Time/New York Time (VS)


                    sorry hoor maar voor mij geen UPS meer
                    als 't er morgen niet is gaan ze es ne hele lastige klant aan de lijn krijgen

                    Comment


                    • #55
                      Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mesch
                      Hmmmmmmm,

                      ...kent iemand het transportbedrijf "VAN GENDT & (spoor)LOOS" ?

                      gr,

                      Christophe
                      Van Gendt en Loos is overgenomen door DHL, ze leveren die pakjes, maar blijven wel met eigen naam rijden. Spijtig genoeg is het blijkbaar ook wel eens van Gendt & Spoorloos. In principe zou het niet kunnen dat men zijn pakje niet krijgt (Volgens officiële cijfers levert DHL 99% van de pakjes af, de rest is ofwel verloren geraakt en/of wordt nooit opgevraagd na niet-leveren). Ik werk iedere zondag op de sorteerafdeling (DHL Zaventem) en daar hangen overal camera's (ook verborgen), die 24/7 gecontroleerd worden. Als er iets gestolen wordt, is het idd door de koeriers, maar zelfs dan moet dit kunnen worden opgespoord (uiteraard moet men wel de moeite doen), want meeste handtekeningen worden elektronisch verzameld, samen met de naam van de persoon die de handtekening zet. Het gebeurt dat men nog altijd op papiertje moet tekenen, vaak bij kleine pakjes die via onderaanneming worden geleverd, waardoor de kans vergroot op "zoek raken". Ik zie hier de vele berichten staan van mensen die slechte ervaring hebben met de koerierdiensten, daarbij mag je wel niet vergeten dat dit a.h.w. een selectie is, want hoeveel mensen krijgen hun pakjes wél op tijd (DHL levert een zéér groot deel af binnen de 24u na verzending), maar laten hier niet horen of het in orde is. Toch wil ik gerust vermelden dat ik zelf een ietwat mindere ervaring heb beleefd met DHL enkele weken geleden. Ik had een pakje bij amazon UK besteld. Bleef maar duren en er kwam nooit iemand langs. Na paar emails met amazon kreeg ik traceernummer, en kwam tot de conclusie dat er bij DHL een misverstand ontstaan was met het adresnummer. Gelukkig kon dat snel opgelost worden door een telefoontje. Toch had ik verwacht dat een dergelijk expresskoeriersbedrijf (sinds de overname van Exel US het grootste ter wereld) over betere informatiebronnen beschikte, die het mogelijk maken een pakje onmiddellijk op de juiste plaats te leveren, zonder interventie van de klant/ontvanger. Laat ons hopen dat ze hun "nieuwjaarsresolutie" waar maken, namelijk nog beter service verlenen en nog meer pakjes op tijd en op de juiste plaats leveren. Voor degenen die nog steeds wachten op hun pakje, véél sterkte, ik weet hoe stresserend het kan zijn (vooral als je het kerstcadeautjes zijn die je bijna te laat kreeg, zoals in mijn geval).
                      Grtz Jay

                      Comment


                      • #56
                        Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                        vanmorgen mijn pakket gehad van ups, zou verdikke tijd worden

                        heb toch es gevraagd aan die gast hoe da kwam da da 4 dagen duurt eer da van nederland naar hier komt...
                        wist hij natuurlijk niet,hij zei alleen dat 't heel druk was
                        geen ups meer voor mij als het mogelijk is om via dpd of fedex* te versturen(* ne goeie kennis werkt als koerier daar en heb mijn pakjes altijd op tijd daar )

                        Comment


                        • #57
                          Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                          Gisteren even zeer kwaad geweest, zag daar een pakje gewoon tussen de auto en de garage liggen...




                          Was gewoon een kennis die ons een lading vis kwam brengen, hebben die mannen van DHL even geluk

                          Nu toch maar eens wachten op hoe ze het zullen aanpakken. Ik blijf erbij: enkel DPD en GLS zijn

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #58
                            Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                            had corne gemaild dat pakket aangekome was, heb mail terug gehad en hij zei me dat ups probleme heeft gehad met vakantiewerkers in't bedrijf en dat vanaf nu alles terug snel zou moeten verlopen....

                            Comment


                            • #59
                              Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                              Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
                              had corne gemaild dat pakket aangekome was, heb mail terug gehad en hij zei me dat ups probleme heeft gehad met vakantiewerkers in't bedrijf en dat vanaf nu alles terug snel zou moeten verlopen....
                              Dat kan Corne niet beloven zolang hij de STANDARD verzending kiest ...

                              UPS Standard
                              Een snelle, betrouwbare en voordelige service voor minder dringende zendingen
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #60
                                Re: UPS: Pakket VERKEERD geleverd :s

                                Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
                                hier de gegevens van mijn tracking nr : ( zu vorgie week woensdag ten laatste geleverd zijn geweest bij mij thuis....


                                Status: Afhaling

                                Verzonden naar: HOUTHALEN, BE
                                Verzonden of
                                gefactureerd op: 06/01/2006

                                Trackingnummer: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
                                Soort service: STANDARD
                                Gewicht: ,60 Kg



                                Voortgang Pakket:


                                Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
                                EINDHOVEN, BEST, NL 09/01/2006 10:35 's morgens PICKUP SCAN
                                NL 06/01/2006 7:16 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED


                                Traceerresultaten verstrekt door UPS: 09/01/2006 1:59 's middags Eastern Time/New York Time (VS)


                                sorry hoor maar voor mij geen UPS meer
                                als 't er morgen niet is gaan ze es ne hele lastige klant aan de lijn krijgen
                                Nogmaals ... lees de voorwaarden van verzending ...
                                Iedereen wil graag snel zijn pakje ontvangen maar niemand wil betalen voor een snelle levering ...
                                Ik heb het ook niet zo voor die transportbedrijven maar niet alles is altijd zo slecht als men denkt of zegt ...
                                Dit staat op hun site en valt te lezen "VOOR" je een pakje verstuurt ...

                                UPS Standard

                                Een snelle, betrouwbare en voordelige service voor minder dringende zendingen

                                Betrouwbare vastgestelde aflevering binnen Europa

                                Geschatte aflevering op de dag nauwkeurig
                                De ideale keuze als de snelheid in evenwicht moet zijn met de kosten
                                Diverse retourservices beschikbaar met UPS Standard voor het retoursegment

                                Voordelen

                                Voordelige en betrouwbare dekking van bijna heel Europa
                                Ideaal als zendingen minder dringend zijn maar de planning nog steeds belangrijk is
                                Transittijden variëren van één tot zeven dagen, afhankelijk van de afstand
                                Last edited by VerSeg; 10 januari 2006, 14:43.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X