Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini-shoot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mini-shoot

Ik hoor hier vernoemen dat alle types aanwezig zijn, maar missen jullie de Mini Cooper S John Works niet? of zit die ertussen

Ik heb er ooit mee gereden en das een ferm beest.

groetjes Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
      Ik hoor hier vernoemen dat alle types aanwezig zijn, maar missen jullie de Mini Cooper S John Works niet? of zit die ertussen

Ik heb er ooit mee gereden en das een ferm beest.

groetjes Sven

Tot gisteren ontbrak ook de S Cabrio.. maar die is er ondertussen bij.
      Een John Cooper Works (of JCW) staat momenteel nog niet op het lijstje, bij de miniclub zit wel iemand met een ontzettend knappe JCW..maar die heeft voorlopig nog niet gereageerd.

maar de JCW als een speciale uitvoering beschouwend zijn nu alle 7 basistypes aanwezig op de lijst.

van de (officiële, erkende) speciale uitvoeringen ontbreken er momenteel nog drie: de JCW, de Parklane en de Seven. Die laatste 2 zijn momenteel nog wel heel zeldzaam.. misschien met behulp van een dealer te verkrijgen voor de fotoshoot?
      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannick
        ... misschien met behulp van een dealer te verkrijgen voor de fotoshoot?
        Ik kan daarvoor wel eens horen, maar dan moet ik wel eerst een exacte datum hebben hé

mvg Svenmichiels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
          Ik kan daarvoor wel eens horen, maar dan moet ik wel eerst een exacte datum hebben hé

mvg Svenmichiels

ik ga proberen deze week mijn academische jaarplanning te pakken te krijgen, zodat ik geen datum voorstel die tijdens mijn exames valt of tijdens dat ik in' t buitenland zit. Zodra ik mijn jaarplanning heb kan ik een datum voorstellen
          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

Hoi,

Lijkt mij zeker een leuk idee. Zit zelf ook bij enkele autoclubs ( regionaal en nationaal ) en lijkt mij wel leuk om eens "vreemd te gaan". Als er een datum bekend is kan ik kijken of dat met mijn ploegendienst uitkomt.

Hier mijn eigen pride & joy op een lokatie in het mooie limburgse heuvelland

Grtz

Bryan
            Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

lijkt me ook wel fun. hou ons op de hoogte van datum en concrete afspraken. moet dit niet naar het SD forum dan ?
              Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nightowl
                lijkt me ook wel fun. hou ons op de hoogte van datum en concrete afspraken. moet dit niet naar het SD forum dan ?
                normaal gezien kan ik morgen een morgen een (voor zoveel mogelijk mensen) passende datum uitzoeken.. van zodra dat klaar is zal ik een nieuwe topic aanmaken(, die beter gestructureerd is en,) die in het SD-onderdeel zal staan..

hoewel het eigenlijk niet echt mijn bedoeling was om er een SD van te maken begint het toch al die richting uit te gaan

Comment

hoewel het eigenlijk niet echt mijn bedoeling was om er een SD van te maken begint het toch al die richting uit te gaan
                  Zo beginnen de meeste SD's hier
                  Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Misschien is er iemand met een privécircuitje in zennen hof en dan kunnen we ook bangelijke panningfoto's maken . Denk dat de eigenaars dit ook wel zouden willen
                    ooit ... .

Comment

Afhankelijk van de datum en de locatie ben ik ook van de partij

sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

ik wil ook wel komen en zal mijn smart mee brengen ....
                        we kunnen misschien tegelijk smarts uitnodigen?
                        een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Even een update betreffende deze mogelijke sd.

Voorgestelde datum: 9 april

Er is veel interesse voor de schooting vanuit de Mini hoek (ook internationaal) zie o.a. http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=1844

Tips voor mooie locaties in het Antwerpse zijn welkom.

Comment

ik zal er proberen te zijn

Comment

count me in
                              ovv dat ik dat w-e niet van "wacht" ben maar da regel ik wel met een collega
                              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Staat genoteerd in mijn agenda.

I.v.m. de locatie: misschien kunnen we afspreken aan Metropolis en dan een rit plannen door de haven. Er zijn moeten heel wat plekken zijn waar we mooie beelden kunnen maken. Ik wil in maart gerust met een paar mensen een dagje door de haven rijden op zoek naar plekken waar we terecht kunnen. Als we met een paar mensen van hier en een paar mensen van het Mini forum kunnen gaan kijken moet dat goed komen toch?

BTW: het lijkt mij ook wel praktisch als de fotografen de rit kunnen maken met de Mini rijders. Anders heb je dus een caravaan Mini's met daar achter een bende fotografen in hun auto.

Groetjes, Kris.
                                Last edited by ksaelen; 14 februari 2006, 09:19.
                                My work: VICTORIE.com

Comment

Working...
                                X