Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Otto Knap -- Publiciteit op forum?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Ha die Rudy, awel ik geef je nu een beetje gelijk !
    Ik denk niet dat die "Otto" echt heel aggressief "spamt" zoals sommigen beweren EN hij lijkt me ook ter goeder trouw + is inderdaad niet overdreven duur.
    Maar natuurlijk ieder zijn mening...
    Gingen we niet met z'n allen een nieuwe start aan ?
    Ik zou dan pleiten voor een beetje verdraagzaamheid; desnoods 1 keer een reply op zo'n mail sturen - en ik denk dat hij er dan geen tweede stuurt hoor !
    Onze Nederlandse vriend John De Reuver is toch ook al heel wat correcter geworden ? Geef Otto dan ook een kans zou ik zeggen.

    Enne Rudy, met een laptop moet je GELUK hebben; zowel bij een groot merk als bij een Aldi-computer. Valt het dan eens tegen, dan heb je bij een Aldi-PC ten minste nog wat geld over...
    Ik spreek uit ervaring.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #32
      geen beetje promo voor een "kleinhandeltje" waar we allen iets aan hebben
      Tja, kleinhandeltje promoten, tot daar aan toe, maar dan het forum misbruiken om spam te versturen naar de members...

      Maar wel tot vermoeiens toe de rommel van den aldi (nou, tis niet altijd rommel, dat weet ik) aanprijzen
      een topic van otto was om "rommel" van den aldi aan te prijzen, namelijk digitale camera

      geef den Otto toch een beetje krediet
      daar ga ik wel mee akkoord, mijn hotmail blokkeert toch zijne spam( ik had een mailtje gestuurd om te zeggen dat het mij ni interesseert en toch heb ik er nog gekregen), iedereen is welkom, zolang hij zijn reclameboodschappen maar in het juiste forum/topic plaatst. Het gaat, vind ik, te ver om zijn ip te blocken(wat toch niet lukt ) of om hem aan te geven bij zijn provider.


      Tom

      --Canon PS A40--
      --BD0180BE--

      Comment


      • #33
        Nu wil ik toch ook(weer) even reageren
        Ik heb nooit reclame van otto in mijn bus gehad, nu moet ik er wel meteen bij zeggen dat er op mijn bus nen sticker plakt "geen reclame"
        Nu las ik eergisteren dat hij tekentabletten verkocht voor 30 €.
        Ik was net op zoek naar eentje.
        Maar dat berichtje verdween. Ondertss had ik hem al een mailtje gestuurd dat ik er eentje wou.
        Ik heb vandaag netjes mijn tablet ontvangen.
        Ook heeft hij me veel uitleg gegeven over die digitale camcorder.
        Mensen, ik wil maar zeggen : ik begrijp dat jullie niet graag reclame krijgen die jullie niet wensen en dat het hier op BD geen winkelketen moet worden.
        Maar om eerlijk te zijn, ik ben blij met mijn tablet
        "Alive and Kicking"

        http://www.pbase.com/tinnew

        Comment


        • #34
          En dat is wat telt he, Tinne !
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #35
            Originally posted by Tinne
            Nu wil ik toch ook(weer) even reageren
            Ik heb nooit reclame van otto in mijn bus gehad, nu moet ik er wel meteen bij zeggen dat er op mijn bus nen sticker plakt "geen reclame"
            Nu las ik eergisteren dat hij tekentabletten verkocht voor 30 €.
            Ik was net op zoek naar eentje.
            Maar dat berichtje verdween. Ondertss had ik hem al een mailtje gestuurd dat ik er eentje wou.
            Ik heb vandaag netjes mijn tablet ontvangen.
            Ook heeft hij me veel uitleg gegeven over die digitale camcorder.
            Mensen, ik wil maar zeggen : ik begrijp dat jullie niet graag reclame krijgen die jullie niet wensen en dat het hier op BD geen winkelketen moet worden.
            Maar om eerlijk te zijn, ik ben blij met mijn tablet

            €30 voor een tablet is inderdaad niet veel... Werkt het? (hihi, interesse gewekt )Hoe hebt ge betaalt/hoe heb je betaalt?(srry voor dialect ) w8end in spanning,

            Tom
            --Canon PS A40--
            --BD0180BE--

            Comment


            • #36
              euh Tom, het is niet dat ik niet wil antwoorden maar ik weet niet goed of het kan/mag. Het was nu ook niet de bedoeling om reclame te maken. Ik wil hier niemand boos maken.
              "Alive and Kicking"

              http://www.pbase.com/tinnew

              Comment


              • #37
                Watte, een tablet voor 30€, en is het een goed? Tinne, vertel!!!

                Eentje voor mij!!
                En jullie ontnemen me die info????;-(

                ff otto mailen
                Rudy

                Comment


                • #38
                  Hallo,

                  Ik denk dat de meesten van jullie zijn laatste spamming niet eens gemerkt hebben omdat ze zeer snel door de moderatoren gewist is kunnen worden ...
                  Als je in het koopjesforum ineens een aantal commerciële aanbiedingen achter elkaar plaatst, dan zou dat geen agressieve spamming zijn?
                  Komaan, laat ons een beetje serieus blijven.

                  Als in het verleden iemand iets aanbood in het koopjesforum, en er kwam een reactie op van iets dat ook maar in de verste verte rook naar "commercie", dan schreeuwde iedereen moord en brand. Laat ons dan nu ook consequent blijven a.u.b.
                  Commerciële postings - in gelijk welke vorm - horen niet thuis in het koopjesforum.
                  Als betrokkene daarvoor herhaaldelijk is gewaarschuwd, en die waarschuwingen compleet negeert, dan is het wel vrij normaal dat we daar als moderatoren op reageren.
                  De afspraken binnen het koopjesforum zijn daaromtrent duidelijk ...

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by jaja
                    Hallo,

                    Ik denk dat de meesten van jullie zijn laatste spamming niet eens gemerkt hebben omdat ze zeer snel door de moderatoren gewist is kunnen worden ...
                    Als je in het koopjesforum ineens een aantal commerciële aanbiedingen achter elkaar plaatst, dan zou dat geen agressieve spamming zijn?
                    Komaan, laat ons een beetje serieus blijven.

                    Als in het verleden iemand iets aanbood in het koopjesforum, en er kwam een reactie op van iets dat ook maar in de verste verte rook naar "commercie", dan schreeuwde iedereen moord en brand. Laat ons dan nu ook consequent blijven a.u.b.
                    Commerciële postings - in gelijk welke vorm - horen niet thuis in het koopjesforum.
                    Als betrokkene daarvoor herhaaldelijk is gewaarschuwd, en die waarschuwingen compleet negeert, dan is het wel vrij normaal dat we daar als moderatoren op reageren.
                    De afspraken binnen het koopjesforum zijn daaromtrent duidelijk ...

                    Jaja


                    Jaja,

                    Ik heb van onze vriend inderdaad een aantal mails gehad ivm cf memory cards, waarvoor ik op het forum interesse getoond had, en ik was daar dus ook wel blij mee. Ik beschouwde dit ook niet als spam of zo.
                    En nu van die tablet, heb ik helemaal niks gehoord, wat ik eigenlijk een beetje betreur. Nou moet het inderdaad ook geen handeltje worden hoor, daar ben ik wel akkoord mee.
                    We zullen trouwens wel allemaal een eigen mening hebben hieromtrent, maar jullie zijn de bazen natuurlijk!!!

                    Met respect;-)

                    Rudy

                    Comment


                    • #40
                      Ik vind dat jaja hier wel een punt heeft..... eerst zet iedereen het forum op zijn kop als er topic ook maar een geurtje van commercie heeft, en als er dan eindelijk maatregelen getroffen worden is het ook weer niet goed...zoals al zoveel keer gezegd...denk eerst eens goed na voor je op zulke gevoelige topics antwoordt. Als we zo gaan blijven reageren kan ik mij voorstellen dat er ooit een dag komt dat het sop de kool niet meer waard is voor de crew...

                      Dit gezegd zijnde....
                      Canon 6D

                      Comment


                      • #41
                        Misschien een goeie manier om een 'koopjesforum' te houden is er geen echt 'forum' van te maken. Ik bedoel daarmee dat iedereen iets mag aanbieden, particulier en niet commercieel, maar niemand kan er op reageren. Dan kan er ook geen ruzie over de prijs gemaakt worden op het forum zelf. De kandidaat kopers moeten dan maar kontact opnemen met de verkoper via email, maar zeker niet via het forum.
                        I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Tom Bombadil
                          Ik vind dat jaja hier wel een punt heeft..... eerst zet iedereen het forum op zijn kop als er topic ook maar een geurtje van commercie heeft, en als er dan eindelijk maatregelen getroffen worden is het ook weer niet goed...zoals al zoveel keer gezegd...denk eerst eens goed na voor je op zulke gevoelige topics antwoordt. Als we zo gaan blijven reageren kan ik mij voorstellen dat er ooit een dag komt dat het sop de kool niet meer waard is voor de crew...

                          Dit gezegd zijnde....
                          Besef wat je naar toe wilt, maar ik heb nu wel goedkoop een cf kaart, ging het mij daar niet om???

                          Anders misschien een rubriekje bij? commercial adds of zo?? of, eug misschien een percentje voor de crew?? nee, daar laten ze zich niet mee vangen.
                          Tja....

                          Comment


                          • #43
                            Oké begrepen !
                            Het spijt mij.
                            Maar toen ik dat topic toevallig las kon ik het niet laten om te reageren. Het was net wat ik zocht.
                            Maar afspraken zijn afspraken.......
                            "Alive and Kicking"

                            http://www.pbase.com/tinnew

                            Comment


                            • #44
                              Hallo Rudy,

                              Het gaat niet om die gerichte e-mails.
                              Het ging nu om gerichte commerciële postings in het koopjeforum.
                              Daaromtrent zijn de afspraken binnen dat forum héél duidelijk.
                              Het koopjesforum begon op die manier een beetje te lijken op hun privé-reklameforum.
                              En dat is ook alles behalve correct naar die sponsors, die wel effectief iets doen voor BD of eventuele kandidaat-sponsors.
                              En dat we de "bazen" zijn heeft er niet dadelijk iets mee te maken denk ik .
                              Het is nu eenmaal een afspraak binnen het koopjesforum: geen commerciële postings toegelaten ...

                              Groeten - en natuurlijk ook met respect ,
                              Jaja


                              Ik heb van onze vriend inderdaad een aantal mails gehad ivm cf memory cards, waarvoor ik op het forum interesse getoond had, en ik was daar dus ook wel blij mee. Ik beschouwde dit ook niet als spam of zo.
                              En nu van die tablet, heb ik helemaal niks gehoord, wat ik eigenlijk een beetje betreur. Nou moet het inderdaad ook geen handeltje worden hoor, daar ben ik wel akkoord mee.
                              We zullen trouwens wel allemaal een eigen mening hebben hieromtrent, maar jullie zijn de bazen natuurlijk!!!

                              Met respect;-)

                              Rudy

                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment


                              • #45
                                Hallo Rudy,

                                Het is inderdaad de bedoeling om op termijn een pagina in te richten met "bedrijven" die BD "ondersteunen".
                                Maar dat kan ook enkel maar als we "serieus" blijven hé ...

                                Groeten,
                                Jaja


                                Besef wat je naar toe wilt, maar ik heb nu wel goedkoop een cf kaart, ging het mij daar niet om???

                                Anders misschien een rubriekje bij? commercial adds of zo?? of, eug misschien een percentje voor de crew?? nee, daar laten ze zich niet mee vangen.
                                Tja....
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                                Comment

                                Working...
                                X