Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Otto Knap -- Publiciteit op forum?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hallo Tinne,

No problem ...
    Maar we moeten toch een beetje consequent zijn naar iedereen toe.
    Het kan toch niet dat het voor de ene toegelaten zou zijn, en voor een andere niet?
    Vandaar dat er afspraken gemaakt zijn .

Jaja

Originally posted by Tinne
    Oké begrepen !
    Het spijt mij.
    Maar toen ik dat topic toevallig las kon ik het niet laten om te reageren. Het was net wat ik zocht.
    Maar afspraken zijn afspraken.......
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Originally posted by jaja
      Hallo Rudy,

Het is inderdaad de bedoeling om op termijn een pagina in te richten met "bedrijven" die BD "ondersteunen".
      Maar dat kan ook enkel maar als we "serieus" blijven hé ...

Groeten,
      Jaja

Besef wat je naar toe wilt, maar ik heb nu wel goedkoop een cf kaart, ging het mij daar niet om???

Anders misschien een rubriekje bij? commercial adds of zo?? of, eug misschien een percentje voor de crew?? nee, daar laten ze zich niet mee vangen.
      Tja....
      Jaja, ik begrijp je !!
      En als ik niet afkeurend reageer, is het op die emails, niet op commercial postings, daar merk ik trouwens weinig van, enkel onlangs eens iets van een e10 die te koop was. Maar ja, daar zorgen jullie wel voor hé
      Txs
      Rudy

Comment

Hallo,

Ik denk dat de meesten van jullie zijn laatste spamming niet eens gemerkt hebben omdat ze zeer snel door de moderatoren gewist is kunnen worden ...
        Als je in het koopjesforum ineens een aantal commerciële aanbiedingen achter elkaar plaatst, dan zou dat geen agressieve spamming zijn?
        Komaan, laat ons een beetje serieus blijven.

Als in het verleden iemand iets aanbood in het koopjesforum, en er kwam een reactie op van iets dat ook maar in de verste verte rook naar "commercie", dan schreeuwde iedereen moord en brand. Laat ons dan nu ook consequent blijven a.u.b.
        Commerciële postings - in gelijk welke vorm - horen niet thuis in het koopjesforum.
        Als betrokkene daarvoor herhaaldelijk is gewaarschuwd, en die waarschuwingen compleet negeert, dan is het wel vrij normaal dat we daar als moderatoren op reageren.
        De afspraken binnen het koopjesforum zijn daaromtrent duidelijk ...

Jaja
        Dat is ten minste klare taal ! Laat de serieuze fotoamateurs hun hobby beoefenen en datze met hun reclame en speelgoed uit den Aldi iemand anders het leven zuur gaan maken !

Comment

Hallo Flurk,

We hebben er niets op tegen dat er attent gemaakt wordt op een "koopje" ergens, maar het gaat vooral om firma's die voor hun eigen zaak reklame maken in het koopjesforum.
          Dat druist volkomen in tegen de regels van dat forum en dat kunnen we dus niet tolereren.
          De Aldi heeft ook goede dingen hoor ...

Jaja

Originally posted by flurk
          Dat is ten minste klare taal ! Laat de serieuze fotoamateurs hun hobby beoefenen en datze met hun reclame en speelgoed uit den Aldi iemand anders het leven zuur gaan maken !
          [/quote]
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Comment

Hallo Flurk,

We hebben er niets op tegen dat er attent gemaakt wordt op een "koopje" ergens, maar het gaat vooral om firma's die voor hun eigen zaak reklame maken in het koopjesforum.
            Dat druist volkomen in tegen de regels van dat forum en dat kunnen we dus niet tolereren.
            De Aldi heeft ook goede dingen hoor ...

Jaja
            Ik moet er nog altijd de eerste goei koekjes van eten JaJa, laat staan de rest.... Hoewel sommige cassieres... hmmmmmmmm

Comment

Hallo Flurk,

Dat zal wel dat jij de goede koekjes niet vindt als je steeds maar kijkt naar ... ...

Jaja

Comment

Hallo Flurk,

Dat zal wel dat jij de goede koekjes niet vindt als je steeds maar kijkt naar ... ...

Jaja
                Ssssssssssssssttttttttt JaJa, da's stukken intresanter...

Comment

een voorstel:
                  zou het mogelijk zijn om wie wil zich in te schrijven om commerciële mails te ontvangen
                  op die manier krijgen enkel de geïnteresseerden een e-mail
                  de bedrijven die zo'n commerciële mail willen sturen naar de geïnteresseerden moeten dan gewoon
                  1 mailtje sturen naar BD die dat dan automatisch (moet toch te programmeren zijn denk ik?) naar
                  ons forward

wat denken jullie daarvan ?
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Originally posted by Dirtyharry71
                    een voorstel:
                    zou het mogelijk zijn om wie wil zich in te schrijven om commerciële mails te ontvangen
                    op die manier krijgen enkel de geïnteresseerden een e-mail
                    de bedrijven die zo'n commerciële mail willen sturen naar de geïnteresseerden moeten dan gewoon
                    1 mailtje sturen naar BD die dat dan automatisch (moet toch te programmeren zijn denk ik?) naar
                    ons forward

wat denken jullie daarvan ?
                    op deze manier heb ik geen problemen met commerciële mails: want je zou je dan kunnen intekenne en uitschrijven van een "informatie-lijst"

Comment

Working...
                    X