Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

    Tja een luxe probleem, ik vind het toch wel handig. Nu gewoon manueel op de forum pagina uitloggen en terug inloggen. Ben natuurlijk blij dat het al zo werkt, maar ik hoop dat ze er snel achter komen, want het heeft gewerkt.
    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

    Comment


    • #77
      Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

      Vergis ik me..... maar sinds vandaag lijkt het probleem voor mij wel opgelost.... alles gaat weer automatisch. Ik heb vandaag wel nog niet op het forum ingelogd onder Windooz. Alleen onder mandriva.
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #78
        Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

        Wie probeert ?

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #79
          Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

          Elke keer als ik een thread doorlees met een link naar een andere website, en ik klik dan deze link aan welke in een nieuw venster de desbetreffende website opent en ik keer dan terug naar het BD forum dan zijn alle nog niet gelezen threads als reeds gelezen gemarkeerd.

          Is er nu iets fout aan mijn Internet explorer instellingen of is dit een fout van het BD forum board ?

          Deze fout begrenst het gebruiksgemak van het BD forum board ernstig, ik kan dan nooit zien welke threads nog door mij ongelezen zijn.

          Mvg. Benno
          Weer terug naar analoog

          Comment


          • #80
            Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

            We zijn er ons van bewust dat een aantal mensen van bovenvermeld probleem last hebben. We proberen uit te zoeken waar de oorzaak ligt.

            Daarnaast treffen we de voorbereidingen om een upgrade uit te voeren van onze forumsoftware.
            Deze vrij grote upgrade heeft (optioneel) ondermeer een totaal nieuwe manier om leesmarkeringen bij te houden.

            peter

            Comment

            Working...
            X