Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

    Het is duidelijk dat niet iedereen hiervan last heeft.

    Aan de mensen die problemen hebben.

    Kunnen jullie eens inloggen via http://www.belgiumdigital.com/ en ook uitloggen. Heb je dan het probleem ook voor?

    Mensen die het probleem hebben, loggen jullie enkel en alleen in via http://forum.belgiumdigital.com rechtstreeks? Of juist niet?

    Gelieve ook zeker eens een refresh van de frontpagina te doen.

    Thanks,
    Peter

    Comment


    • #32
      Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

      Oorspronkelijk geplaatst door peter
      Kunnen jullie eens inloggen via http://www.belgiumdigital.com/ en ook uitloggen. Heb je dan het probleem ook voor?

      Mensen die het probleem hebben, loggen jullie enkel en alleen in via http://forum.belgiumdigital.com rechtstreeks? Of juist niet?

      Gelieve ook zeker eens een refresh van de frontpagina te doen.
      Ik krijg het probleem zowel via forum.belgiumdigital.com als via www.belgiumdigital.com. Ik heb ook via beiden uitgelogd en terug ingelogd en het probleem blijft.

      Aan de anderen die dit probleem hebben: kunnen jullie ook eens kijken wat er rechts bovenaan als laatste logintijd staat aangegeven. Bij mij is deze niet correct, maw hij geeft niet de correcte tijd aan van de laatste keer, maar wel van een veel vroegere keer dat ik ongelogd heb.
      DigiCam

      Comment


      • #33
        Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

        Bij mij staat nu als uur rechtsboven 11:05. Ik heb uitgelogd, IE afgesloten en dan manueel het adres ingegeven. Daarna weer ingelogd. Ik zal seffens nog eens terug komen, zal dan kijken als het uur veranderd is.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

        Comment


        • #34
          Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

          Oorspronkelijk geplaatst door huibke
          Ik zal seffens nog eens terug komen, zal dan kijken als het uur veranderd is.
          Ok. Je hebt ook een PM ondertussen.

          Peter

          Comment


          • #35
            Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

            Ik log steeds en alleen via www.belgiumdigital.com aan.
            En dat afwisselend met 2 systemen, dus eigenlijk ligt het niet aan mijn PC.
            Nu zie ik dat de datum van laatste inlogging op gisteren avond stond en dat was met een andere computer. Toen had ik effectief op "uitloggen" gedrukt.

            En ben vanmorgen langsgeweest en nu in de namiddag. Dus op de ene of andere manier wordt uw laatste bezoek datum-tijd niet meer aangepast.
            Tot sluitertijd, Dirk

            Comment


            • #36
              Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

              Dacht al dat het aan mij lag

              Ik gebruik uitloggen nooit. Zal het eens proberen en in de gaten houden wat er gebeurt.
              Groeten,

              Albert Jan

              Website AJH
              lidnummer: BD0371NL

              Comment


              • #37
                Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

                Heb daarnet terug uitgelogd en daarna terug ingelogd. Tijd staat nu op 14u30. Zal dan seffens nog eens proberen als het zonder uitloggen gaat, maar vrees van niet.
                "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                Comment


                • #38
                  Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

                  Hier ook het zelfde. alleen als ik manueel uitlog krijg ik een update van de lijst "nieuwe posts". Ik moest dit vroeger nooit doen. Kom altijd naar het forum via www.belgiumdigital.com
                  Blijkbaar is er ergens toch iets veranderd.

                  Comment


                  • #39
                    Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

                    Ik heb ook al de tips opgevolgd maar het blijft hetzelfde.
                    Op zich is het niet zo een groot probleem
                    Ik doe dagelijks markeren via directe links; maar normaal is het niet.
                    Is het mogelijk dat het begonnen is met invoering van winteruur ??
                    Nadat ik het juiste uur kunnen instellen heb( op 4 November) is dit op mijn PC begonnen ; of is het toeval ??

                    Comment


                    • #40
                      Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Paullamb
                      Is het mogelijk dat het begonnen is met invoering van winteruur ??
                      Nadat ik het juiste uur kunnen instellen heb( op 4 November) is dit op mijn PC begonnen ; of is het toeval ??
                      Om in dit verband alle pistes even te doorlopen, kunnen forumleden met problemen een reply doen en opgeven onder welke instellingen de Tijdzone en de DST correctie optie staan? Je vind deze onder het menu "Directe Links", "Wijzig Opties", in het kader "Datum en Tijd opties".
                      Kunnen we nazien of er hier een in lijn te trekken is.

                      Bedankt!
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #41
                        Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                        Om in dit verband alle pistes even te doorlopen, kunnen forumleden met problemen een reply doen en opgeven onder welke instellingen de Tijdzone en de DST correctie optie staan? Je vind deze onder het menu "Directe Links", "Wijzig Opties", in het kader "Datum en Tijd opties".
                        Kunnen we nazien of er hier een in lijn te trekken is.

                        Bedankt!
                        Mijn instellingen:

                        (GMT +1:00 uur) Amsterdam, Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris
                        en
                        Herken automatisch DTS instellingen

                        Bij mij stond sinds de wijziging naar het winteruur het uur aanvankelijk ook verkeerd. Problemen met automatisch uitloggen sinds 4 november.


                        Groetjes, Karel
                        Is this the real life? Is this just fantasy?
                        Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                        Comment


                        • #42
                          Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

                          GMT +1
                          DTS automatisch

                          Comment


                          • #43
                            Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

                            Ook ik heb diezelfde instellingen maar weet niet meer wanneer het juist begonnen was.
                            Tot sluitertijd, Dirk

                            Comment


                            • #44
                              Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door k@rel
                              (GMT +1:00 uur) Amsterdam, Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris
                              Ik heb hetzelfde maar zonder Amsterdam. Ben jij zeker? Bij mij staat er :

                              (GMT +1:00 uur) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris
                              DigiCam

                              Comment


                              • #45
                                Re: "Nieuwe posts" op BD blijft aangroeien ?

                                GMT +1:00 uur Amsterdam ...
                                Herken automatisch de DTS instellingen
                                eerste dag van de week zondag ???

                                weergave:
                                standaard editor - extra opties

                                MAAR:
                                zou "Standaard Onderwerp Leeftijd Verval" er niet mee te maken hebben ?
                                Je kunt hier een tijd-periode opgeven vanaf onderwerpen weergegven moeten worden. Onderwerpen die ouder zijn dan deze tijd-periode zullen dan niet getoond worden. --> "Gebruik Forum standaard " --> Misschien is die wel gewijzigd ?

                                NB datum laatste bezoek stat bij mij op vandaag 12.35 (dat was op een andere computer), ben ondertussen hier al 3 maal binnen geweest (en altijd begonnen via www.belgiumdigital.com)
                                www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                                Comment

                                Working...
                                X