Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat als iemand niet langer op de ledenlijst wil, mag of kan zijn?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat als iemand niet langer op de ledenlijst wil, mag of kan zijn?

...laat ons die discussie on aub hier niet voeren aub. Dat is een discussie die dit forum en alle andere grenzen overschrijdt. Dat interesseert mij hier geen moer....
    amen.
    D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

BD0323BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
      Reklamefolders en sommige post komt nog jàààààren door, wees gerust... Er komt nog steeds post voor mijn ouders, en de laatste is in 1987 overleden.. Waar zijn jullie begot mee bezig zeg. Dat er een email toekomt na je dood? Dat jou echtgeno(o)t(e) een mailtje ontvangt na jou dood? Een mooie herinnering dat je actief waart op een gezellig forum.....Meer niet toch???
      "Prijs de zee, maar blijf aan land....."
      Ja het is hier een gezellig forum waar fijn gebabbeld kan worden over foto s en (de nieuwste) apparatuur maar sommige mensen zijn soms iets minder oppervlakkig en denken ook aan of mee over andere dingen. Ik dacht niet dat dat verboden was. Zoals ik in mijn vorige post al zei: Jij hebt jouw mening, ik heb mijn mening.

Dat méén je niet.... Moeten we ons daar mee bezighouden?
      Het is trouwens mijn mening dat bovenstaande reactie op mijn post bij een serieus onderwerp als dit niet getuigt van enige empathie of fijngevoeligheid.

Crew: Sorry dat mijn opmerking een zinloze discussie dreigt te worden die nergens meer over gaat. Ik zal dan ook verder mijn mond houden, Amen

Comment

Hallo,

De algemene regel binnen het BD-forum is dat er geen postings verwijderd/gewist worden. Als dat toch al eens zou gebeuren, dan is dat na onderling overleg tussen de moderatoren.

Voor de rest is iedereen hier van harte welkom om mee te denken over bepaalde aspecten van het forum.
        Wij hebben ook niet steeds alle wijsheid in pacht - we trachten steeds zo goed mogelijk te handelen in "de geest van het forum" - al is dat uiteraard een vrij vaag begrip, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja
          Hallo,

De algemene regel binnen het BD-forum is dat er geen postings verwijderd/gewist worden. Als dat toch al eens zou gebeuren, dan is dat na onderling overleg tussen de moderatoren.

Voor de rest is iedereen hier van harte welkom om mee te denken over bepaalde aspecten van het forum.
          Wij hebben ook niet steeds alle wijsheid in pacht - we trachten steeds zo goed mogelijk te handelen in "de geest van het forum" - al is dat uiteraard een vrij vaag begrip, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Jaja
          Hier kan ik mee verder. Klaar en duidelijk.
          Dank voor deze verduidelijking, Jaja.
          Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
            ...laat ons die discussie on aub hier niet voeren aub. Dat is een discussie die dit forum en alle andere grenzen overschrijdt. Dat interesseert mij hier geen moer....
            amen.
            Beetje vreemde reactie voor iemand die deze discussie al een paar keer heeft aangewakkerd.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
            X