Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik vragen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Wat kan ik vragen?

    erger dan zwartwerk is dumping van de prijzen. Ik denk dat de beroepsfotografen minder bezwaar maken tegen dat zwart werk als die amateurs dan niet voor een appel en een ei werken. En ja, als het voor meer dan één keer is, stel je dan in bijberoep in orde met de papierkes, of werk via payroll of een interimkantoor.

    Comment


    • #32
      Re: Wat kan ik vragen?

      @ Visio: misschien hier eens over verder gaan: dat payroll systeem waar vind je daar info over en hoe werkt het? Heb je daar ervaring mee of iemand anders?

      Greetz, RonnyE

      Comment


      • #33
        Re: Wat kan ik vragen?

        En die bouwt dus niet z'n eigen website??
        Die vraag stel ik mij al lachend ook wel. Ik zit professioneel gezien in de IT-branche, en moest ik even 'streng' oordelen dan mensen in andere branches, dan zou ik mij ook druk moeten maken om al die hobbyisten die (ook professioneel gezien) hun eigen websites maken, zelf hun eigen software schrijven, om dan nog maar te zwijgen van al de illegale kopiën die gemaakt worden van allerhande software (of zijn de mensen dan zo naief om te denken dat die software geen ontwikkelingskosten heeft meegebracht?). Dit kan ook als broodroof gezien worden in de IT-branche. Dus maar je geen zorgen...fotografie is zeker niet de enige branche die te leiden heeft onder de democratisering van de electronica...Hoe betaalbaarder de computers (en nu dus ook de digitale fototoestellen) worden, en hoe groter het gebruiksgemak, hoe meer hoobyisten en 'amateurs' zich hierop gaan storten...
        meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

        Comment


        • #34
          Re: Wat kan ik vragen?

          Oorspronkelijk geplaatst door flitske
          Die vraag stel ik mij al lachend ook wel. Ik zit professioneel gezien in de IT-branche, en moest ik even 'streng' oordelen dan mensen in andere branches, dan zou ik mij ook druk moeten maken om al die hobbyisten die (ook professioneel gezien) hun eigen websites maken, zelf hun eigen software schrijven, om dan nog maar te zwijgen van al de illegale kopiën die gemaakt worden van allerhande software (of zijn de mensen dan zo naief om te denken dat die software geen ontwikkelingskosten heeft meegebracht?). Dit kan ook als broodroof gezien worden in de IT-branche. Dus maar je geen zorgen...fotografie is zeker niet de enige branche die te leiden heeft onder de democratisering van de electronica...Hoe betaalbaarder de computers (en nu dus ook de digitale fototoestellen) worden, en hoe groter het gebruiksgemak, hoe meer hoobyisten en 'amateurs' zich hierop gaan storten...
          Voor jezelf mag je natuurlijk een website 'bouwen', voor anderen dan heb je gelijk, mag het niet.

          Greetz, RonnyE

          Comment

          Working...
          X