schitterend.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De badge... een eigen leven...
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
-
Hallo mic,
Hoe blijf je het verzinnen!
Eén ding: ga aub nog wat door want het is heerlijk ... .
JajaVoorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com
Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!
Comment
-
Originally posted by jaja
Hoe blijf je het verzinnen!
Eén ding: ga aub nog wat door want het is heerlijk ... .
Ik lach me elke keer weer een deuk.
Maar misschien moeten anderen ook eens een poging wagen. (Ik ben zelf niet zo goed met Photoshop, maar er zijn vast mensen die dit ook kunnen.)
Ga zo door Mic.
JackiMeer foto's op Mukblog
Comment
-
-
WHOEHAHAHAHHAHAHA, Mic ...
'k Lig hier helemaal dubbel in het kwadraat van 't lachen ... schitterend!!!!Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
-------------------------------------------
Girly
--------------------------
Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
--------------------------
Comment
-
Ik heb het zekere voor 't onzekere genomen : een blijvende badge !
Ik moet nu waarschijnlijk wel oppassen dat ik met mijn schouder niet te veel in aanraking kom met water, want voor je 't weet zit je met een bult... zo groeien dat die dingen doen, niet normaal !
Volgende stap is : de foto's van alle BD-crew members op mijn rug !!
foto verwijderd - ik heb mijn webspace nodig - zie album via link startpagina BD
Comment
-
Originally posted by mic
Mag die nat worden Jan?
Comment
-
-
-
Zeg, ik lees hier juist in 't gazetteke van 't Vaticaan dat Jaja op audiëntie mogen gaan is bij De Paus... waarom wisten wij dat niet ?!!
mic, wist jij daar iets van ?
foto verwijderd - ik heb mijn webspace nodig - zie album via link startpagina BD
Dat de kerkvader dolgelukkig was met zijn geschenk, heeft iedereen gisteren in Telefacts kunnen zien, toch ? (of was dat alleen op mijn tv ?)
Comment
Comment