Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Originally posted by mic
Weet je dat er ook mensen zijn die onze BD badges namaken?
Kijk maar eens naar deze meneer...
Maar Mic, weet ge dan niet dat dit de oerversie van de badge is. De badge is juist gebaseerd op deze steentijdbadge .
Deze meneer is blij met z'n royalties.
Maar Mic, weet ge dan niet dat dit de oerversie van de badge is. De badge is juist gebaseerd op deze steentijdbadge .
Deze meneer is blij met z'n royalties.
Originally posted by mic
Ik weet ook niet wat er gebeurt is....
Maar er ligt iets op m'n maag.
Ik denk da ik iets verkeerd gegeten heb.
Ach, trek het u niet aan, een groot geleerde heeft het u voorgedaan. Misschien schuilt daar alle wijsheid in?
Na Samson met het haar, mic met de badge????
Originally posted by gerda
Een blijde gebeurtenis!!!! Het Hof is tevreden
Gerda, van deze krijg ik buikpijn van het lachen...
Schitterend
Jacki
hé, ik wil hierbij toch aanstippen dat ik de koppen niet zelf heb verwisseld, zo ver ben ik nog niet hoor! Ik klooide alleen wat met de badge! Ik kreeg de foto in mijn mailbox als grap en wil hierbij de auteur ervan aansporen zich op BD kenbaar te maken zodat we hem hartelijk kunnen bedanken... of vervolgen, want is dit niet majesteitschennis??? hihihihihi
Het album is dus weer aangevuld (link op homepage).
Er staan nu al 73 foto's in het "crazy Belgium Digital badge" album ...
Allemaal bedankt voor de hilarische bijdragen - 'k vind het geweldig.
Comment